Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Life is like hell » What happend?!

Life is like hell

19 april 2010 - 17:29

550

3

147



What happend?!

We besloten een Smoothie te gaan halen, om de popcorn mee weg te spoelen.
Uit mijn ogen hoeken zag ik een man lopen, eng persoontje dacht ik bij mezelf,
Ik keek de stad verder rond. Hippies,Punkers,Kakkers,Huppelkutjes , Emo's, Gothic's Van allemaal soorten mensen liepen er door de stad, we keken onze ogen uit. En natuurlijk in de lach schieten om rare mensen. We liepen door richting het Smoothie tentje. Voor ons stond een man met een collecte bus. "Voor de hulp bij Zwerfdieren" riep hij. Sarah pakte haar portemonnee en gooide er wat kleingeld in. Ik besloot ook eens gul te doen, en wilde mijn portemonne ook pakken. Ik draaide me om naar mijn tas. Maar ik zag niets? Ik keek Roel lachend aan. "ha-ha, heb jij mijn tas soms?" Waarop Roel met een geschrokke hoofd "Nee?" antwoorde. Het werd even zwart voor mijn ogen. "FUCK!" schreeuwde ik uit. En vanuit mijn ooghoek zag ik nog net een pootje van mijn katten tas uit de rugzak van een man ver voor ons steken. De man die ik al eerder die dag zag lopen. "DAAR!" schreeuwde ik, en ik rende als een gek achter de man aan. Sarah en Roel kregen me door en renden ook als een bezetene achter de man aan. Waarop de man ook zelf heel snel begon te rennen. Steegje door, link, recht, Steegje, Winkel in, Winkel uit. Onder het rennen door schoot 'waar zijn we?' door mijn hoofd. Kut, het was waar, ik herkende niets meer? Sarah en Roel waren ook nergens meer te bekennen. De man draaide zich om en alle haren in mijn nek gingen overeind staan. Ik leek verstijfd. Langzaam zag ik de man naar me toe lopen, waarschijnlijk was hij wel sneller geweest. Auw, Ruw werd ik bij mij keel gepakt. Ik slaakte een gil, Pas nu besefte ik waar we waren, een soort achterwijk, de muren waren vies en mijn beeld draaide.Ik wenste dat er mensen zouden komen,Niemand.. Mijn longen werden zwaar, het lukte me nauwelijks lucht binnen te krijgen en ik hapte naar adem. Ik sloeg en schopte om me heen. Een totale Paniek aanval volgde. "Rustig meisje" de man glimlachte eng. Plots voelde ik pijn, een scherp voorwerp op mijn wang, ik voelde vloeistof naar beneden lopen. Van schrik schopte,beet,sloeg ik om me heen. "Laat me los" kreunde ik. Ik zag dat de hand van de man bloedde, in mijn mond proefde ik een bittere smaak, BLOED! Ik rende, Had ik ooit zo hard gerend?
Mijn tas had ik stevig vast, IK MOEST HIER WEG!
"Vies vuil kíºt wí­jf! IK KRIJG JE NOG WEL!" schreewde de man me na.
Ik rende en rende, tot ik weer onder de mensen kwam.
Ik stopte bij het 1e beste cafe en besloot te bellen. ik voelde aan de snee, gelukkig niet zo diep.. Ik drukte het nummer van Sarah in. Helemaal in paniek vertelde ik mijn verhaal, en sarah dat ze nu met Roel in de Smoothie bar zat. "Ik kom eraan" eindigde ik. Ik was blij ik had mijn tas weer terug met alles erin. Een minuscuul sneetje op mijn wang, en iemand verwond.
Ik stapte naar buiten, recht voor mijn neus stopte opeens een auto.
In 1 blik herkende ik de bestuurder. HET WAS DE MAN!
Ik werd met een ruk naar binnen getrokken. Een zwarte mist overviel me.


Reacties:


Ninakitty
Ninakitty zei op 20 april 2010 - 16:53:
XD


SaarForYou
SaarForYou zei op 20 april 2010 - 16:47:
Roel, nu gaat de eer naar jou, ik kan ook wel rennen hoor.
maar wtf, Nina is weg en ik zit heel rustig met roel in een smoothie bar terwijl ik geen smoothie lust.
ik heb ook nooit gespoord.


Roelxiv
Roelxiv zei op 19 april 2010 - 17:35:
ik kom je redden
super roel