Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Life is like hell » Die man is eng O>O

Life is like hell

19 april 2010 - 18:17

435

3

167



Die man is eng O>O

'Auw' Mijn hoofd bonkte tegen het raam van de auto, kennelijk was het niet de bedoeling dat ik wakker zou worden.. Snel deed ik of ik weer sliep. Stiekem rommelde ik in mijn zak. ik bloedde nog steeds. Hebbes mijn mobiel! Ik belde..
Sarah nam op: "Waar blijf je Roel drinkt me arm aan smoothies?"
Ik: "Sarah, die tas, een man, auto, ontvoerd, 3573XD (nummerbord)"
De man keek ik een ruk om, Griste de mobiel uit mijn handen en smeet hem uit het raam. Een flinke klap volgde. "KUTWIJF!" schreewde de man.
Een spontane huilbui overviel me.
Die klap was harder dan ik dacht, want langzaam dommelde ik weer weg.
Ik kon me niets meer herrinderen toen ik wakker werd.
Ik wilde 'HELP!' schreeuwen maar mijn keel was droog.
Ik keek rond, maar maar dan een zwarte ruimte zag ik niet.
Heel voorzichtig liep ik iets naar voren.
Ik gilde het uit toen ik iets raakte, het was een muur.
"Aha je bent wakker" de man kwam binnen.
"Goede morgen cyntia"
"Cyntia?" kwam er met een raar hoog piep geluid uit mijn keel.
"Lieve lieve Cyntia" zong de man, hij kon totaal niet zingen x-x
"LAAT ME VRIJ!" gilde ik, de paniek in mijn stem was goed hoorbaar.
'Lieve Cyntia gaat mij veel geld opleveren" "Lieve Cyntia gaat een mooie reis maken" zong de man verder, ik was er van overtuigt dat hij gek geworden was. "Een reis, waarnaar toe?" Ik snapte het niet.
"Daarnaar toe!" schreeuwde de man bijna.
En ik werd een kamer in geduwd, even deed het licht pijn aan mij ogen.
Ik liep verder de hal uit samen met de man.
Daar stond een enorme fabrieks machine. Ik zag nog een meisje, en nog 1, in totaal waren het er niet meer dan 2. Druk bezig met het maken van.. Ik spitste mijn ogen. Ik kreeg 2 stokken in mijn hand geduwd. "AAN HET WERK NÚ!!!" BAM de deur sloeg met een klap dicht, in ene reflecs rende ik ernaar toe, Opslot..
Ik keek de andere druk werkende meisje aan. *tik,tik,tik,tik,tik* klonk het, het was te donker om goed te zien wat ze deden, maar ergens herkende ik het geluid, meteen moest ik denken aan afgelopen zomer, toen ik met mijn oma in de tuin zat.. "BREINAALDEN?" ze keek naar de stokjes in haar handen.
"SST!" siste het ene meisje. Maar maar maar ik kan niet breien dacht ik bij mezelf. Ik kroop naar het olie lampje toe en zag de 'bouwplaten' liggen,"Sokken wtf waarom maken we sokken?" "SSST!" siste het meisje. Ze schreef wat op. 'Werken, strax leggen we je het uit' Ik viste een bol wol van de grond en begon ermee te rommelen, steekje hier, steekje daar..


Reacties:


Ninakitty
Ninakitty zei op 20 april 2010 - 16:52:
XD


SaarForYou
SaarForYou zei op 20 april 2010 - 16:50:
Ik kan wel breien, dus ik kom je dan redden en neem je plaats in, in steken omslaan, en aflaten glijden ofzo, nouja dat gaat automatisch xd
okay roel vergeven


Roelxiv
Roelxiv zei op 19 april 2010 - 18:23:
weetje ik snap het niet meer. SOKKEN?
toch wel geiten wollen SOKKEN hè

meer meer meer meer

sorry sarah maar ik had dorst...