Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Save your kisses for me..!x [TC] » part 7

Save your kisses for me..!x [TC]

17 dec 2008 - 20:42

719

1

222



part 7

Volgens mij kan Tom ermee leven dat ik het niet aan hem wil vertellen, ik ben het ook niet van plan, nu nog niet. ‘Maar Bill, ik denk dat ik best kan gaan ik bedoel…’, ik sper mijn ogen wijd open, ga nou niet, niet nu! ‘Waarom?’, vraag ik hem, hij lijkt wel verbaast om mijn reactie. Ach ja, ik zei het dan ook heel subtiel, niet dus, ik wil niet dat hij weg gaat, ik wil hier niet alleen zitten met Drake! ‘Nou omdat, ik dacht zo misschien heb je me liever niet in de buurt!’, oké daar schrik ik toch wel van, zo heel eventjes, maar ik weet me te herpakken. ‘Tom ga niet please, ik smeek het je ga niet!’, het huilen staat me nader dan een glimlach. Tom kijkt me verward aan. ‘Ik dacht dat je zeg maar boos op me was?!’, zegt hij. ‘Nee Tom, ik ben niet boos ga gewoon niet weg ik…’, ‘ben je weer aan het bedelen bij de mensjes om te blijven? Tss, Bill, je moet de mensen zo niet dwingen!’, zegt Drake terwijl hij de trap afloopt met een grijns van hier tot Tokyo. Ik zucht en kijk Tom aan. Ook hij zucht. Dan lacht hij. ‘ik zal nog wel effe blijven hoor Bill,’ en hij grijnst naar Drake, ‘wat gaan we doen dan?’, vraagt hij en richt zijn blik op mij. Ik haal mijn schouders op, blijkbaar had hij zo opeens door dat ik niet met hem opgezadeld wil zitten. Hij lacht effe. ‘ik wil je kamer zien!’, gilt hij, ik lach effe en knik dan. Ik sta op en, door Tom gevolgd, loop ik naar boven, naar mijn kamer.

Tom

Ik volg Bill naar boven, volgens mij is het wel erg, dat gene dat met Drake te maken heeft, dat hij mij al smeekt om te blijven… dan gaan we een kamer binnen, niet groot maar wel, mooi, Bill zijn stijl. Rode muren met zwarte sterren op, 1 muur ik zwart met witte sterren. Er staat ook een zwarte kast met wit gouden randjes. Zijn bed staat zowat in het midden van de kamer. Bill ploft met een zucht neer op zijn bed en legt zich helemaal gespreid erop. Ik zet me op de rand. ‘Bill?’, vraag ik stil. ‘Mmm?’, komt er stilletjes uit zijn mond. ‘Waarom, waarom wou je dat ik bleef?’, ik kijk hem doordringt aan. Hij zucht en komt ook recht zitten. ‘Omdat, ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar de relatie die ik heb met Drake is, verkeerd.’, zegt hij. Ik kijk hem r aar aan. ‘Neen, neen, Tom niet zo!’, gniffelt hij, maar dan staat zijn gezicht weer op serieus. ‘kan ik jou vertrouwen?’, ik knik. ‘Hij..’, een traan verlaat zijn oog. Voor dat ik het zelf besef is hij in huilen uitgebarsten, zonder nog maar één seconde na te denken sluit ik hem in mijn armen en wieg hem heen en weer. ‘sst het is goed Bill, stil maar.’, fluister ik hem toe. Hij klampt zich helemaal aan mijn shirt vast. Na een tijdje is hij wat gekalmeerd. ‘wat doet hij toch met je?’, en ik veeg zijn tranen weg met mijn duim, hij kijkt beschamend naar onder, zijn blik van me afgeweken. Ik neem zijn kin tussen mijnduim en wijsvinger en laat hem zo mij aankijken. ‘zeg het Bill, zeg het!’, ik kijk hem doordrongen aan. ‘Hij misbruikt me.’, zegt hij zonder enige emotie te tonen, ik schiet recht en loop de kamer uit. ‘Tom nee!’, hoor ik Bill nog achter me aan roepen, maar ik negeer het! Voor ik het zelf wel helemaal door heb zit ik op Drake te slaan. ‘Tom stop!’, gilt Bill achter me, maar ik blijf doorslaan! Dan hoor ik een deur opengaan, meteen stop ik met slaan en kijk naar de deur waar Bill’ mam en stiefvader staan, ze kijken van mij naar Drake en van Drake naar mij. ‘Mijn huis uit!’, gilt de vrouw. ‘Nee, mam je snapt het niet…’, en Bill loopt naar zijn moeder toe. ‘Bill moei je niet’, moeit de man. ‘ga ons huis uit!’, zegt hij dan tegen mij. ‘goed!’, zeg ik en sta op en loop naar de deur. ‘hier ga je nog spijt van hebben!’, roept Drake me toe, ik negeer het en loop door naar huis.


reacties?


Reacties:


JessixDoom
JessixDoom zei op 17 dec 2008 - 20:50:
whaaaa spannens snel verder

xx

Luv Uuu