Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Life is like hell » SARAH (en roel) IN ACTIEE!

Life is like hell

20 april 2010 - 17:26

527

3

257



SARAH (en roel) IN ACTIEE!

"ROEL! er is iets met Nina!!" Sarah gilde het er bijna uit.
"Ik ben niet doof hoor" antwoordde Roel, "Ik heb wel dorst "
"Roel doe godverdomme eens serieus, Nina is weg!"
"Weg?" vroeg Roel verbaast.
"Ja weg ja?!" Zei Sarah weer.
"Ze zei niet meer dan.. Sarah, die tas, een man, auto, ontvoerd, 3573XD"
Roel: "WTF?" "Sarah, waarom zei ze geen Roel?"
"Omdat ze met mij aan de telefoon zat?" mopperde Sarah ze keek Roel aan of ie dom was.
"o" was wat Roel zei na een lange stilte, zijn hersens hadden blijkbaar even tijd nodig om het te beseffen.
"o" herhaalde Sarah op een Sarcastische toon.
"Denk je dat dat 3573XD een nummerbord was?" Roel zijn hersens leken weer op gang te komen.
"Daar had ik nog niet aan gedacht" Sarah haar toen was twijfelend tussen sarcasme en serieus.
Roel twijfelde geen moment en sleurde Sarah mee naar het politie bureau.
Ernstig in paniek begon hij alles te vertellen.
De agent nam een flinke hap van zijn donut en leek hem niet erg serieus te nemen. Sarah keek kwijlend naar de donut, maar bedacht zich toen ze agent er een flinke hap van nam en de donut onder het speeksel van de agent zat.
"Tja" onderbrak de agent Roel toen hij 'eindelijk' uitgepraat was.
"Ik kan niets voor jullie doen prettige dag nog" en weg was de agent.
Sarah en Roel stonde beide met een open mond. (Sarah doordat hij de donut in 1x naar binnen worp en Roel omdat.. nou ja dat weet je wel)
Sarah wilde naar de agent stappen,(om te vragen hoe hij aan die donut kwam)
Roel hield haar tegen, "Laat hem maar, weetje dat de politie machines heeft waarop je kentekens kan opzoeken?" Sarah lekke het een brilliant idee te vinden "eh nee maar goed idee" antwoordde ze.
Roel sleurde haar mee richting een kamer met 'Auto onderzoek' op de deur hangend. Gelukkig niemand te bekennen.
Sarah gaapte, "Miss kan ik wel even op Gosupermodel" en ze rommelde aan de machine waardoor hij aansprong. "Perfect" schreeuwde Roel bijna iets te hard. Hij toetste het kenteken in en kreeg een foto van een blauwe Citroën.
"Even printen dan maar" zei hij, Waarop Sarah naar de printer toe rende "Oeh een printer" en ze staarde naar het ding. Roel klikte verder op de 'zoek-kentekens-van-auto's-op-machine' De auto had nog flink wat boetes openstaan zag Roel, en was het laatst gezien op de A2.. Om 17:03 Gisteren! Hij klikte op een ander vakje en zag de route die de auto had gereden, gisteren! Hij was gestopt bij ene afgelegen plaatsje vlak bij de grens naar Duitsland., PRINTEN MAAR! Roel trok de uitgeprinte foto's uit Sarah haar handen en trok haar mee. Buiten bekeek hij ze nog eens goed. Sarah had iets anders op het oog waar ze naar kon kijken "EEN HOND!" een stom stinkend dik wit hondje kwam aangerend. Ze aaide de hond en kreeg ene flinke lik. "TAXI!" schreeuwde Roel. En ze stapte in. "waar gaat de reis naar toe?" vroeg de chauffeur. "Richting het Skullcandybos" En ze reden weg."Dag hondje" snikte Sarah. Roel zuchtte, "oh en Sarah jij kan de taxi wel betalen toch?" Roel zette een Big smile met puppy eyes op waardoor Sarah niet kon weigeren, "Voor nina.."


Reacties:


SaarForYou
SaarForYou zei op 20 april 2010 - 19:16:
Nina jij bent daar al 8D
En donuts zijn lekker en dit is een kut smiley waar is mijn geliefde msn emoticon met groen kwijl? :[
Nouja beter dat ik naar donuts kijk dan naar sexy jongens zoals Roel mijn beschrijft n__n


Ninakitty
Ninakitty zei op 20 april 2010 - 18:17:
Ik ga mee 8D


Roelxiv
Roelxiv zei op 20 april 2010 - 17:45:
SKULLCANDYBOS ? ik wil daar heen...