Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Love Conquers All ~DM~ » ~006

Love Conquers All ~DM~

20 april 2010 - 17:40

225

4

184



~006

Draco Malfoy,
Wat bezield me? Ik blijf maar aan haar denken, en wil bij haar in de buurt zijn, maar dat laat ik natuurlijk niet merken, heb nog een reputatie waar ik aan moet denken. Ik kon me niet inhouden toen ik haar alleen in de Drie Bezemstelen zag zitten en ging naar haar toe. Ik haal ons een boterbiertje en dan kom ik terug zie ik haar twee vriendinnen. Knappe vriendinnen trouwens. Als June opstaat en haar boterbiertje pakt, maakt haar hand maakt contact met de mijne, haar hand is zacht en warm, en maakt gevoelens los bij me, die ik nog nooit heb gehad. En toen haalde ze die smerige truc uit. Maar ze leek niet onder de indruk toen ik zei dat ik haar nog zou krijgen. Ik liep het café uit, en achter me hoorde ik haar vriendinnen lachen. Hoe kon één meisje me zo laten voelen? Nog nooit is dat gebeurd. ‘’Hé Draco. Wat is er?’’ Blaise keek ongerust. Hem kon ik mijn enige vriend noemen, iemand die altijd voor me klaarstaat, net zoals nu. ‘’June.’’ Aan zijn gezicht te zien wist hij wat ik bedoelde. ‘’Man, ik denk echt dat je je eerste crush hebt.’’ Vuil keek ik hem aan en liep weg. Hoe durft hij, zeggen dat ik een crush heb op June.. Maar misschien heeft hij wel gelijk..


Reacties:


Hermione
Hermione zei op 26 feb 2014 - 13:13:
Aw Draco


xEmma
xEmma zei op 21 april 2010 - 18:10:
Tuurlijk heeft Blaise gelijk!
Aah, supervet dat Draco zijn eerste crush heeftx)
En ook best schattig<3
Xx


4passions
4passions zei op 21 april 2010 - 11:15:
nooog!! Bedankt voor de melding krijg ik er weer één?


Neeriash
Neeriash zei op 20 april 2010 - 17:46:
Verder <3

Mag ik weer een melding?