Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Life is like hell » Sokken & sukkels

Life is like hell

20 april 2010 - 20:44

611

3

177



Sokken & sukkels

De taxi stopte en Sarah betaalde. "waar the hell zijn we?" vroeg Sarah.
"In het skull Candy bos!" antwoordde Roel.
"Wtf doen we hier?" Merkte Sarah op.
"NINA REDDEN!" zei Roel met een superman beweging erbij.
"Ze hebben de auto voor het laatste hier gezien" voegde hij er maar snel aan toe.
"Bandsporen!" Sarah wees naar de sporen in het zand, ze liepen het bos in.
Sarah en Roel liepen ze achterna door het bos.
"AAAAAAAAAAAH!" gilde Sarah opeens.
"Wat is er wat zie je heb je Nina gevonden?!" Vroeg Roel.
"EEEN Eee..eee...eee..kk een EEKHOORN!" Weer gilde Sarah.
"Een eekhoorn?" Roel had een O...O face.
"Ik vind die beesten eng ze doen me denken aan mijn wiskunde leraar" zei sarah.
Snel liepen ze verder.
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!" gilde Sarah weer, ze raapte een Groen mobieltje op. "Dit is Nina haar mobiel!" Sarah probeerde het ding aan te krijgen.
"Weetje dat zeker?" vroeg Roel.
Sarah draaide het ding om en zag een mega katten sticker zitten, "Ja dat weet ik zeker.."
"Hoe komt die hier terecht?" Vroeg Roel weer.
Sarah bestudeerde het ding, er viel een wit ding uit.
"Een papiertje?" Sarah keek er raar naar.
Roel griste het uit haar handen en beek het, in rode inkt stond er 'Help me' op.
"DAT IS NINA!" gilde Sarah.
Ze stopte de mobiel in haar zak en liep in een versneld tempo verder.
Verderop liep een man,het leek of hij wat zocht.Sarah rende ernaar toe.
Ze herkende hem niet.
Roel was eerder bij de man.
"Dag jongelui?" zei de man, verdacht vriendelijk.
"ehhh heeft u misschien een blauwe Citroën voorbij zien rijden?" Vroeg Sarah ook al wist ze dat haar vraag weinig zin had.
"nee" antwoordde de man bot en kort.
"Sarah wacht eens" riep Roel.
Sarah bleef stil staan.
"Wat is er dan?" vroeg ze.
"wacht even" zei Roel.
Ze wachtte tot de man uit het zicht was.
"Wat nou?" vroeg Sarah.
"Ik heb dorst" antwoordde Roel.
Het was al donker, ze schatte het een uurtje of 7.
Sarah snapte dat door zoeken weinig zin had.
Haar ouders zouden zich wel zorgen maken.
Ze liepen terug naar de taxi plaats.
"Waar gaat de reis naartoe mevrouw?" vroeg de chauffeur.
En weg was Sarah, Roel had geen zin om op de trein te stappen en naar huis te gaan zonder Nina.
Na nog even door het Bos geslenterd te hebben zag hij de man weer lopen.
Opeens had hij iets bekends.
DE TASSEN DIEF! Schreeuwde Roel bijna.
Zonder na te denken rende hij de man achterna, maar natuurlijk zorgde hij de voor dat de man hem niet zag.
Hij kwam uit bij een huis, het leek op een soort mini fabriek van de voorkant.
EN DAAR STOND HIJ!
De blauwe Citroën!
Zijn hard klopte in zijn keel.
Roel sloop naar het Raam toe, niets, pure donker heid.
"ROEL!" werd er ineens gegild.
Ik kwam aangerend van uit het bos, "KIJK UIT!"
Het was te laat, de man green Roel vast en mij vast.
"Laat me godverdomme los!" "Fuck op met je sokken!""ik werk niet langer voor jou!" Gilde ik eruit.
Roel zag lijk bleek.
Weer werd ik ruw naar binnen geduwd.
"LAAT ME GODVERDOMME GEWOON MET RUST!" Ik gilde, schopte, sloeg, tranen stroomden naar beneden.
De deur viel weer met ene klap dicht, en daar zat ik dan weer in die kamer met het olie lampje, de brei naalden, en de mand wol met de gebruiksaanwijzing. Ik begon te huilen, Die middag was ik met de andere meisje ontsnapt, Ze hadden de sokken aan elkaar gebonden en de man ermee vast gebonden. Daarna was ze het bos uitgerend en had ze meteen Sarah gebeld, die vertelde dat Roel nog naar haar opzoek was. Ze was hem voorzichtig gaan zoeken. ennu? Was alles voor niets geweest. Ik had blijkbaar hard op zitten praten, want Roel sloeg een arm om me heen. "Wat een gek" Ik ademde diep in en begon weer te breien. *tiktiktiktiktik* Tot BAM de deur met een klap openvloog..


Reacties:


Ninakitty
Ninakitty zei op 20 april 2010 - 20:52:
de titel is wel geniaal 8D


SaarForYou
SaarForYou zei op 20 april 2010 - 20:52:
wat ben ik een eikel zeg.


Roelxiv
Roelxiv zei op 20 april 2010 - 20:50:
puf. ik ben niet gek. en schrijf niet langer over mij dat ik debiel ben