Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill, my best friend... » Bill, my best friend... (Deel 1)

Bill, my best friend...

21 april 2010 - 15:24

715

2

200



Bill, my best friend... (Deel 1)

Viel spass ^^

The story ;D

‘Paappp, spring in de auto, we gaan!!’ gil ik terwijl ik de trap afren. Ik zet mijn hand op de deur en loop door. Maarja, zo goed ik ben vergeet ik de deurklink naar beneden te drukken. ‘BOEM’ schraalt en door het hele huis. De deur word opengetrokken door papa en hij zegt lachend:’Wat doe jij nu?’ ‘Tegen de deur lopen.’antwoord ik lachend. ‘Kom, we gaan’ Ik neem alles en we springen in de auto. Papa start de auto en ik start de CD, natuurlijk Tokio Hotel . Na een uurtje rijden komen we aan en papa parkeert de auto. We rennen de wachtrijen in en Jamie komt achter me aan. We gaan dan helemaal vooraan staan waar Katerina enzo staan te wachten. Ik knuffel eerst Katerina bijna dood en dan Jamie. We staan zo te praten tot het eindelijk tijd is om naar binnen te gaan. Ik geef nog vlug mijn trui aan papa en ren dan hand in hand met Jamie naar voor. Als we vooraan staan gil ik boven al die mensjes uit:’We staan vooraan!!!’ Katerina knikt en knuffelt me. Ik grijns en algauw begint het concert. Ik scheeuw alle liedjes mee tot we aan “the dark side of the sun komen”ť zo ongeveer in 2/3 van het liedje is al gespeeld en Bill zegt:’Guys stop. I want someone, here on stage to sing with me.’ De hele zaal gaat uit z’n dak. ‘Yeah, I chose one girl, here, on the front with her shirt of me and Tom on’ Hij kijkt mijn richting uit en de bodyguard halen mij er dan ook van tussen. Ik kijk naar Jamie en ze knikt bemoedigend. ‘Hallo, how are you?’ ‘I’m fine thank you and you?’ ‘I’m really great actually.’ Ik grijns en hij vraagt:’What’s your name?’ ‘Shana’antwoord ik beleefd. ‘A nice name but do you know the last part of this song?’ Ik knik stevig en Tom zet de noten in. We zingen het liedje samen ten einde en ik krijg een knuffel en kus op mijn wang. De bodyguard komt op ons af en ik hoor Bill zeggen:’She and a friend can come after te concert to me, I wanna talk to her.’ Mijn mond valt open van verbazing en Bill grijnst. Ik word weer naast Jamie gezet en de rest van het concert verloopt zalig. Na het concert hou ik Jamie tegen en zeg:’Wacht hier.’ Ze knikt en de zaal loopt leeg. Ik bel naar papa en leg alles uit. Hij wacht buiten antwoord hij op de hele situatie. Ik sleur Jamie mee naar de bodyguard en hij zegt:’Volg me en de jongens komen zo.’ We gaan de kamer binnen en Jamie flipt terwijl ze zegt:’OMG!’ Ik grijns en Bill komt binnen. Meteen krijg ik een knuffel en hij zegt:’I’m Jonas.’ ‘No, that’s not! Bill don’t lie!’ Tom zegt:’That’s why he never said that he were Bill Kaulitz.’ Mijn ogen vallen open van verbazing net als Jamie. ‘And, we ganna take you home if you want that.’ ‘I want it but my dad stand outside waiting on me and Jamie. Jamie goes with me tonight.’ ‘Shana, ik moet dus wel naar school hé morgen.’ ‘Shit’vloek ik zacht. ‘What’s up?’ vraagt Tom. ‘Well, Jamie, has to go to school tomorrow but she couldn’t have a train on this hour.’ Bill knikt begrijpelijk en zegt:’So, we gonne take her home, where do you live?’ ‘Netherlands’antwoord Jamie beleefd. ‘Oké, we gonna take you with us. Shana, here, on this stands everything and I’ll call you tomorrow at 12.40 (middag). ‘ Ik knik en zeg:’Now, I’m going to outside, to my bed because I must go to school tomorrow.’ Tom lacht en zegt:’Hahaha, you have to go, I’m gonna sleep until noon… ’ ‘Haha, I’m gonna jump around the whole school.’ Bill grijnst en zegt:’Oké, we have to go too. I’ll miss you.’ Ik kijk hem lachend en knuffel hem nog voordat ik naar buiten ga. Ik zie papa in de auto zitten en ik stap in. ‘Waar is Jamie?’ ‘Bill en Tom brengen haar thuis.’ Hij knikt en start de auto. Na een groot uurtje rijden zijn we thuis. Ik ga meteen de trap op en ga me omkleden. Ik zet mijn wekker voor morgen en val dan met een fantastisch gevoel in slaap…


Reacties:


SaarForYou
SaarForYou zei op 23 april 2010 - 23:55:
Veeeet ! <3.
ik kan alleen niet zingen XD


VampireHeidi
VampireHeidi zei op 21 april 2010 - 16:20:
OMG dat wil ik ook wel meemaken man