Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Taking drugs and Making love at far to young at age » Part four: Toen het gebeurde

Taking drugs and Making love at far to young at age

18 dec 2008 - 17:32

309

4

191



Part four: Toen het gebeurde

De avond dat ik in een coma raakte, kon ik eerst helemaal niet meer herinneren. Maar het kwam terug, in flarden. Nu weet ik alles weer. Ik wens zo erg dat ik het niet had gedaan, dat ik niet op het aanbod was ingegaan. Maar ik heb het toch gedaan, en ben hier beland. Ik zal je vertellen hoe het gegaan was.
Straalbezopen hang ik boven de wc te kotsen. Ik heb deze avond veel te veel gedronken. Maar het was ook zo gezellig. Ik hoop dat ik nog op mijn benen kan staan als mijn dealer langs komt. Bill staat achter me, ik kom overeind, en wil de wc's uitwaggelen. Bill pakt me bij mijn hand."Weet je zeker dat het wel gaat?" Vraagt hij. Ik knik, hij laat me weer los. "Eigenwijs kind dat je der bent." Grinnikt hij. Hij weet dat hij zelf ook veel te eigenwijs is. Bij de deur zie ik hem al staan, de dealer. Met een grijns waggel ik eropaf. "Hey Tom."Zegt hij, ik knik, en geef hem onze box. ík heb een aanbod." Zegt hij, met zijn hoofd dicht bij mijn oor. Ik kijk om me heen of ik Bill niet zie. "Vertel." Zeg ik. "We doen een wedstrijdje, wie het snelst 5 glazen Schotsh opkan. Als jij wint, krijg je het dubbele van normaal, en als ik win, betaal je het dubbele voor een normale." Ik grijns, hij denkt zeker dat hij onverslaanbaar is. Nou mooi niet. "Deal." zeg ik, en ik schud zijn hand. Even later staan we bij een tafel, 5 glazen voor mij, 5 glazen voor hem. Bill staat er ook bij, hij kijkt me zenuwachtig aan. Hij glimlach naar hem om hem gerust te stellen. "Klaar voor de start, af!" Roept onze aangenomen scheids. Razendsnel pakken we allebei het eerste glas, en zuipen hem zo snel mogelijk leeg.


Reacties:


MariTom
MariTom zei op 13 nov 2009 - 19:33:
O gosh. Tommert. Jij bent zo niet slim Ö
Snel verder! Ö
x<3


BillxSensual
BillxSensual zei op 26 dec 2008 - 13:06:
Snel verder meis !!

Love it

xx


Dajly
Dajly zei op 18 dec 2008 - 18:28:
Omg snel verder nikseltje

xx je grote nachtmerie kleine zusje >


BILLSxKETTE
BILLSxKETTE zei op 18 dec 2008 - 17:42:
Omg zo erg ben benieuwd wie er wint.