Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » There's nothing like Love {Voor onbepaalde tijd gepauzeerd} » 24. A little talk

There's nothing like Love {Voor onbepaalde tijd gepauzeerd}

5 juni 2010 - 0:01

339

5

384



24. A little talk

Het spijt me dat het weer zo'n kort stukje is.. :( Forgive me please (A)

Ron's P.O.V.
Ik zat op mijn bed met Harry te praten toen er een luide knal klonk. Ik keek op.
"Harry, ik moet nog steeds met je praten."
"Ik weet het Fred. En ik weet ook waarover."
"Echt?" Ik zag Harry knikken en glimlachte bij het zien van Fred's gezicht.
"En ik heb er geen problemen mee, maar ik wil je wel waarschuwen dat, wanneer je haar ook maar een beetje verdriet doet, ik je zal vinden." Fred beloofde hem dat hij dat begreep en vroeg waar Lena was.
"Volgens mij is ze bij Ginny en Hermelien." Antwoorde ik en nog geen seconde later verdween hij.

Lena's P.O.V.
Ik had me teruggetrokken in de tuin en staarde naar de grote vijver. Ik was dol op dit huis en deze tuin. En op de bewoners. De Wemels waren geweldig en ik mocht ze graag. Ik kon het ook goed vinden met Hermelien. Ik zuchtte en staarde weer voor me uit. Ik streek afwezig over mijn pols, waar ik mijn armbandje miste. Ik was hierheen gelopen om het te zoeken, want ik had het vermoeden dat ik het de avond ervoor verloren had. Er klonken voetstappen achter me en ik hoefde niet om te kijken om te weten wie het was. Het rare gevoel in mijn maag zei genoeg.
"Ik wil niet met je praten." Zei ik zonder me om te draaien.
"Hoe wist je dat ik het was?" Ik haalde mijn schouders op.
"Weet ik niet." Fred ging naast me zitten en keek, net als ik, voor zich uit, naar de vijver.
"Ik heb met Harry gepraat." Hij trok mijn aandacht met die woorden, maar ik weigerde naar hem te kijken. Toen hij geen reactie kreeg draaide hij zich om. "Lena, alsjeblieft. Zeg iets." Ik gaf nog steeds geen antwoord, maar bleef voor me uit kijken. Ineens, zonder waarschuwing, pakte hij mijn hand en drukte er een voorwerp in.
"Als je me zoekt ben ik in mijn kamer." Daarna verdwijnselde hij. Ik opende mijn hand en keek met verbazing naar mijn bedelarmband. Hij had hem gevonden! En niet alleen dat..


Reacties:


Rebella
Rebella zei op 30 aug 2011 - 19:44:
oei wat nog meer....


Rikki zei op 4 mei 2010 - 15:48:
Cliffhangers zijn echt jouw ding . Is Harray nu böse of niet Vanwege dat Lena dus verdrietig is


saphira
saphira zei op 21 april 2010 - 13:04:
AAAHhhh! Wat heeft ie nog meer gevonden????


V0nneke
V0nneke zei op 21 april 2010 - 13:03:
Waarom zo'n klein stukje!? Waarom zo'n clifhanger!? Waarom kan ik niet stoppen met lezen!? Ik wil meeeeer!


Nynke
Nynke zei op 21 april 2010 - 13:00:
Aaaahw! OMG! Vertel! Ik wordt gek!