Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill, my best friend... » Bill, my best friend...(Deel 2)

Bill, my best friend...

21 april 2010 - 15:23

742

2

421



Bill, my best friend...(Deel 2)

Viel spass ^^ und laat een reactie achter ^^ <3

*Bill knikt begrijpelijk en zegt:’So, we gonne take her home, where do you life?’ ‘Netherlands’antwoord Jamie beleefd. ‘Oké, we gonna take you with us. Shana, here, on this stands everything and I’ll call you tomorrow at 12.40 (middag). ‘ Ik knik en zeg:’Now, I’m going to outside, to my bed because I must go to school tomorrow.’ ’Tom lacht en zegt:’Hahaha, you have to go, I’m gonna sleep until noon… ’ ‘Haha, I’m gonna jump around the whole school.’ Bill grijnst en zegt:’Oké, we have to go too. I’ll miss you.’ Ik kijk hem lachend en knuffel hem nog voordat ik naar buiten ga. Ik zie papa in de auto zitten en ik stap in. ‘Waar is Jamie?’ ‘Bill en Tom brengen haar thuis.’ Hij knikt en start de auto. Na een groot uurtje rijden zijn we thuis. Ik ga meteen de trap op en ga me omkleden. Ik zet mijn wekker voor morgen en val dan met een fantastisch gevoel in slaap...*

‘Is there anybody out there, walking alone..’ ik open mijn ogen en zing zacht mee, want ja, het is een heel emotioneel liedje voor me. Ik stap uit bed, ik wil kleren nemen maar daar gaat mijn telefoon. ‘Hallo met Shana?!’zeg ik wat bot. ‘Hallo, it’s me, Bill’hoor ik van de andere kant. Ik grijns meteen en vraag opgewekt:’How are you today?’ ‘Fine, thanks, you?’antwoord hij zacht. ‘Fine, fine, only a little bit tired.’ ‘Yeah, me to but now you’re gonne say, sleep for a while, but, I don’t want it ‘cause I wanne call you in every ten minuts that you’re free.’ ‘You’re crazy!’zeg ik lachend. Hij lacht ook en zegt dan:’But, I think that you’ll yet puts your cloths on but, I’ll call you about 30 minuts.’ ‘Oké’ de verbinding word verbroken en ik douch me enzo. In 25 minuten ben ik klaar en ga de straat op. Ik woon toch maar een straat van het school af dus stap ik. Mijn telefoon gaat weer en ik neem op:’Hallooo’ ‘Hallow, are you ready yet?’ ‘Yes, absolutely, I’m already on the streat.’ Hij lacht en zegt:’You’re a fast girl.’ ‘Nooottt’zeg ik lachend. Ik stap de schoolpoort in en Bill vraagt:’What’s you’re first lesson?’ ‘Netherlands’ ‘Ow, have fun with that’ ‘Boy, shut up, it’s so boring!’ Mijn nicht komt op me af en vraagt:’Met wie bel je?’ ‘Beste vriend’antwoord ik lachend. ‘But, I’ll go, I’ll call around 12u30.’ ‘Oké, I’ll miss you ’ Ik lach en zeg dan:’Byeezzzz’ ‘Byeee girl’ Ik leg af en steek mijn gsm weg. Vina staat me raar aan te kijken en vraagt:’Wie is dat?’ ‘Beste vriend’ antwoord ik. ‘Waarom praat je dan Engels?’ ‘Euhm, ik kan je vertrouwen hé?’ Ze knikt en ik neem haar mee naar een afgelegen plaats. ‘Dat is Bill Kaulitz, hij is mijn beste vriend.’ ‘Meen je niet! Sinds wanneer dan?’ ‘Gisteren ’ ‘Dat is dan niet echt een beste vriend toch?’ ‘Toch wel, ik weet sinds gisteren dat hij die befaamde Jonas is.’ Ze lacht en knuffelt me. ‘Ik ben echt blij voor jou!’ Ik lach en ik krijg een sms. ‘I miss youuuuu xBill’ ik lach en toon het aan Vina. Ze lacht en vraagt:’Weet je zeker dat het alleen vriendschap is?’ Ik knik en zeg:’Ja.’ De bel gaat en we gaan naar de les. ‘Daar is Shana’ hoor ik de docent zeggen. Ik grijns en hij zegt:’Waar was je gisteren? Ziek?’ Dat is dus de docent waar ik een hekel aan heb. ‘Ik was op Vorst Nationaal meneer.’antwoord ik. ‘Waarom was je niet op school?’ Ik blijf aan mijn plaats staan en zeg nonchalant:’Nou, het was een Tokio Hotel concert.’ ‘En daarvoor ben je niet op school?’ Ik knik en zeg:’Ja, inderdaad meneer, niemand kon me tegenhouden.’ ‘Voor die gasten.’zegt ene van mijn klas, helemaal barbie. Ik kijk haar pissed aan, zet mijn schooltas op de grond en zeg:’Toevallig is dat een van de beste groepen dat ik ken en ook, die show was fantastisch, al die bruine kakkers van jullie zouden geen zo’n show kunnen neerzetten!’ ‘Shana, weet je dat ik daar een strafstudie ofzo kan voor geven.’ ‘Doe wat je niet later kan, maar als er nog concerten komen ga ik weer.’ ‘Shana dat kun je niet.’ ‘Ahnee? Sorry meneer maar ik ga.’ Ik neem mijn schooltas op en hij zegt:’Ik wil je vandaag niet meer in mijn les zien.’ Ik knik en zeg:’Nou, met veel plezier hoor!’ Ik ga naar de studie en meld me ziek.


Reacties:


SaarForYou
SaarForYou zei op 23 april 2010 - 23:58:
Aha. Bill Stalkt :'D


VampireHeidi
VampireHeidi zei op 21 april 2010 - 16:24:
Wooosh Shana is leeuuuk

Snel verder :3