Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » There's nothing like Love {Voor onbepaalde tijd gepauzeerd} » 27. Make a bet

There's nothing like Love {Voor onbepaalde tijd gepauzeerd}

5 juni 2010 - 0:02

305

3

408



27. Make a bet

Sorry, sorry weer zo'n kort hoofdstuk!! maar ik wil natuurlijk wel de spanning er in houden :P

Lena's P.O.V.
Ik had eigenlijk gehoopt dat Ginny en Hermelien al lagen te slapen, maar dat was niet het geval.
"Lena! Waar was je?" Vroegen ze bijna tegenlijk. Ik grinnikte, maar zei niets. In plaats daarvan trok ik Fred mee de kamer in.
"O." Zei Ginny glimlachend.
"Fred? Lena, weet Harry dit?" Ik keek naar Fred die Hermelien antwoord gaf.
"Ja, natuurlijk weet Harry dit. Hij heeft me zelfs bedreigd." Zei hij met een grijns.
"Hebben jullie je spullen al ingepakt?" Vroeg ik de twee meiden. Die knikten beiden.
"Ja, en jouw spullen hebben we ook meteen ingepakt." Ik bedankte ze en keek naar Fred.
"Dan zal ik jou helpen met je spullen." Hij grinnikte.
"Weet je het zeker? Ik heb mijn hutkoffer de hele vakantie nog niet leeggemaakt, dus ik heb geen idee wat er in zit. Misschien is het wel levensgevaarlijk." Ginny, Hermelien en ik barstten alledrie in lachen uit. Toen we uitgelachen waren liep ik samen met Fred de trap op naar de kamer die hij met George deelde. Toen we de deur open deden keken we recht in het lachende gezicht van George.
"Hmm.. Lena en Fred die samen Fred's hutkoffer in gaan pakken.. Dat moet ik zien." Grinnikte hij. "Ik ben benieuwd hoe lang je het uit houdt." Ik lachte met hem mee en zei:
"Dat zou je nog verbazen."
"Ik wed dat je het nog geen 5 minuten vol houdt." Zei George. Ik keek hem uitdagend aan.
"Die weddenschap ga ik aan. Als ik win maak jij mijn huiswerk voor toverdranken voor een maand."
"En als ik win?" Ik dacht na.
"Als jij wint.. ben ik 3 maanden lang jullie proefkonijn."
"Lena! Daar komt niks van in!"
"Rustig Fred, vertrouw me nou maar. Ik kan dat koffer van jou heus wel aan."
"Deal." Zei George vrolijk. Fred zuchtte en trok zijn hutkoffer onder het bed uit en klapte het deksel open.


Reacties:


Rebella
Rebella zei op 30 aug 2011 - 19:49:
boom?


saphira
saphira zei op 21 april 2010 - 17:15:
Jaa(a) wat zou er allemaalin leven?
Ik denk allemaal fop-shop junk..


Nynke
Nynke zei op 21 april 2010 - 16:30:
Ghi hi K vraga me af wat er allemaal in leeft