Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » De Hongerspelen: When you can't live forever... » De trainingsding

De Hongerspelen: When you can't live forever...

21 april 2010 - 17:02

298

0

156



De trainingsding

Ik kreeg een 11 op mijn shirt gespeld, en stapte de gymzaal binnen. Tenminste, dat dacht ik dat 't was. Er stonden verscheinde onderdelen. Ik keek rond. Rush liep naar het onderdeel van boksen. Ik haalde mijn schouders op. en liep naar de knopen.

'probeer je zo zwak mogelijk voor te doen, dan maak je ze in de arena allemaal 1 voor 1 af,'zei mijn mentor. Ik knikte.
'Zal ik doen.'


En nu zag ik dus knopen te maken, maar deed het expres slecht.


Ik liep zacht naar het onderdeel knopen maken, toen ik charyl zag zitten wou ik eigenlijk rechtsomkeer maken.

'Maak contacten, zorg dat ze je aardig vinden dan maken ze je minder snel af' zei mijn mentor

ik haalde diep adem en ging naast haar zitten.



Districht 1 kwam naast me zitten.

'Probeer de sterkste te negeerren, maar als ze contact met jou maken, en je wilt ze persé dood hebben, probeer ze dan door en door te leren kennen.' zei mijn mentor. Ik ahd geknikt.

En nu kwam Star, uit een beroeps district, naast me zitten. Haar moest ik dode nvanmezelf, dus keek ik haar aan.
'Hallo,'zei ik gemaaktvrolijk. Ze knikte. Ik voelde zowat haar minachting, maar ze gaf me een knikje. De instricteur was helemaal happy, odmat hij zowaar 2 leerlingern ahd.
'Kennen jullie de...' hij begon eeen verhaal over een strik die klein wild ving. (Wat me neit echt handig leek, want hier ginghet om MENSEN doden, niet om dieren...)


ik kon nog net een gaap tegen houden. 'we hebben niet veel aan een knoop om klein wild te vangen' zei ik opeens. 'je hebt gelijk!'zei de leraar-ding. Ik keek opzij naar charyl. ik stopte ene lok haar achter mijn oor. maak contact. vloog door mijn hoofd. 'zal ik ene rondje draaien'fluisterde ik opeens Charyl leek niks gehoord te hebben


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.