Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Just a JB love Story { Jonas brothers <33} » teirtheen

Just a JB love Story { Jonas brothers <33}

21 april 2010 - 17:20

244

1

181



teirtheen

n.n Ik ga nu lekker alles wat de JB's zeggen in het nederlands doen.

Zwijgend zat Joe me aan te kijken, terwijl ik overdreven geïnteresseerd was in het neiuws, op het schermpje dat in de rug van de voorstoel zat.

Ik gaf een gil. 'lamelos!'Mijn andere pols werd los gelaten en ik voelde hoe die hand me dieper in het kussen duwde. Ik werd omgedraait en keke nu tegen het plafond aan. Ik sloot mijn ogen terwijl De handen aan mijn topje begon te trekken. ik hoorde de stof kapot scheuren.

'Zeg..'begon Joe. Ik keek hem aan.
'Nee, laat maar,' even afwezig als net, keek hij me aan. het neiuws was afgelopen.
'Uit welk land kom je eigenlijk?' vroeg hij. Ik keek op.
'Uit nederland.'
'IS dat net zo iets als Holland?'
'Dat í­s Holland,'zei ik logisch.
'Aha. Maar ,waarom draag je geen klompen?' Ik grijnsde. Een echt Amerikaan!



Ik voelde een hand op mijn rug die mijn bh los maakte. ik gilde opnieuw

Joe liep met me mee tot de deur van het hotel.
'Hey, bedankt nog hé.' Hij kniktte.
'Ja, tot ziens.' Hij aarzelde even, maar schudde toen mijn hand.
'Doeg.' Ik liep de lobby binnen, en liep direct door naar het hotelkamertje.
Ik draaide de sleutel om, en de duer zat op slot. Yeah, right. Dan maar open. Ik stapte naar binnen, en slaakte een gil.
'PETE! Wat ben je aa nhet...' Ik stormde naar voren, en tork Pete van Noël af.


ik schrok van Heather en griste meteen mijn kapotte topje van de grond. ik keek heather dankbaar aan en sjeeste toen naar de badkamer


Reacties:


xElineee
xElineee zei op 21 april 2010 - 17:15:
Ieeeeuw
Hij is echt gor
Wil je vechten, meneertje
*Gaat al in de houding staan*
*Ze gaan vechten*
'ELINE IS DE WINNAAR!'

xxxxxxx