Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill, my best friend... » Bill, my best friend...(Deel 3)

Bill, my best friend...

21 april 2010 - 17:40

783

2

254



Bill, my best friend...(Deel 3)

Viel spass ^^

*Ik kijk haar pissed aan, zet mijn schooltas op de grond en zeg:’Toevallig is dat een van de beste groepen dat ik ken en ook, die show was fantastisch, al die bruine kakkers van jullie zouden geen zo’n show kunnen neerzetten!’ ‘Shana, weet je dat ik daar een strafstudie ofzo kan voor geven.’ ‘Doe wat je niet later kan, maar als er nog concerten komen ga ik weer.’ ‘Shana dat kun je niet.’ ‘Ahnee? Sorry meneer maar ik ga.’ Ik neem mijn schooltas op en hij zegt:’Ik wil je vandaag niet meer in mijn les zien.’ Ik knik en zeg:’Nou, met veel plezier hoor!’ Ik ga naar de studie en meld me ziek.*

Ik ga naar huis en zeg:’Ik wil dit weekend naar Duitsland mam en pap!’ ‘Met wie, hoe?’ ‘Ik bel even een vriend en die komt me wel halen. Ik ga de trap op en toets het nummer van Bill in. ‘Hallo mit Bill Kaulitz.’ ‘With Shana’ ‘Don’t you have a lesson?’vraagt Bill verbaasd. ‘Yes, but the teacher had commented that I was not at school yesterday and I was so very arrogant, he told me that he no longer wanted to see his lesson. So I have kicked off.’ Ik hoor meerdere mensen lachen op de achtergrond en ik antwoord:’Ow you’re not alone.’ ‘No, the speaker is on and the boys were curious why you called.’ Ik lach en zeg:’ I just wanted to call because I think it is really stupid and I really get away from this stupid little country’ ‘Good, then I'll get you for a weekend!’ ‘Really? Bill don't fool me or I weep the whole weekend if you lie to me’ Hij lacht en zegt:’Yeah, I mean it. I'll get you for a weekend! You go with me this weekend!’ Ik slake en gil van vreugde en vraag dan:’ when you come pick me?’ ‘Tom and I will leave now so we are about 2 hours with you and Sunday after the concert they will bring you back when we go to Copenhagen.’ ‘That’s oké for me, I'm going quickly ask it to mom and dad, stay on the line’ Ik ren de trap af en vraag:’ Mama, papa, Bill wil achter me komen en zondag gaan ze me terug brengen na hun concert.’ ‘Wie?’ ‘Bill, je gaat wel zien! Mag het?’ ‘Allee, dan, maar het is omdat je braaf bent geweest En je broer komt over een uur thuis want hij heeft gedaan vandaag ’ Ik lach en ren de trap weer op. Ik neem mijn telefoon en zeg:’I can not’ ‘No, you kidding!’ ‘Yeah, I may See you about 2 hours?’ ‘Yes, than you’ll see me!’ hoor ik Tom’s stem zeggen. ‘Jeej, I wanted to see your horny head’ Bill proest het uit en zegt:’See you dearrr’ Ik lach en de verbinding word verbroken. Ik neem meteen een tas en stop daar kleren in. Ik ga ermee naar beneden en zie Jente zitten. Ik grijns en zeg:’Geklaard om thuis te raken?’ Hij grijnst en zegt:’ik ben wel vrij eh ’ Ik knik en mijn telefoon gaat:’ Hallo?’ ‘Honey, we are going be later because there is a small problem here. But we are sure to 14hrs 30.’ ‘Ow, pity, but then my little brother already at home and see you once ’ Hij lacht en vraagt:’Do you not mind that I am the famous Bill Kaulitz?’ ‘actually not, first was it a shock but now it’s really cool.’ Hij lacht en zegt:’ nice, really it makes no difference because we know each other very good.’ Ik lach en zeg:’Yes, that’s a fact’ Hij lacht en zo praten we door tot 2uur. ‘Shana, ga jij achter Quinten?’ Ik knik en neem mijn jas terwijl ik zeg:’Ja, is goed!!’ Ik ren naar buiten en naar Quinten’s school.Die is ook maar een straat verder en als ik daar kom zie ik al mama’s staan. Net als ze iets willen zeggen gaat mijn telefoon. ‘Honeeyyy!!!’ hoor ik vanaf de andere lijn ‘Hayyy’zeg ik lachend. ‘I’m almost there, I’m actually a little bit nervous.’ Ik lach en zeg:’Me to, but now I’m at school my little brother.’ ‘Why?’ ‘I’m gonna pick him up ’ Ik hoor Bill lachen en ik zie Quinten aflopen. ‘He’s there, wait a minute plz.’ ‘Oké, I’ll be waiting.’ Ik knuffel Quinten en neem zijn hand. Samen gaan we op weg. ‘I’m back’ ‘Oehh’hoor ik Tom zeggen. ‘Ow, hallo horny head ’ Hij lacht en antwoord:’Are you gonna sleep with me?’ ‘Tom don’t say such a things that my parents are otherwise I may not anymore’ Hij lacht en zegt:’No, I’m gonna shut my month then ’ Ik lach en zeg:’But I’m home.’ ‘Hey, I see you!’zegt hij hyper.


Reacties:


SaarForYou
SaarForYou zei op 24 april 2010 - 0:01:
Haha. Tjeeeez. had ik ook maar iemand zo leren kennen via internet :c


VampireHeidi
VampireHeidi zei op 21 april 2010 - 18:04:
Wooosh
Echt leuk snel verder!

Maar mss zou je de Engelse teksten in het Nederlands kunnen zetten , dan zouden er mss meer mensen het lezen?
Ookal denk ik dat Engels niet echt een probleem moet zijn maarja HAHAHA