Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » My heart is beating like a jungle drum [Tom Kaulitz] » 5

My heart is beating like a jungle drum [Tom Kaulitz]

22 april 2010 - 15:42

260

0

209



5

*tijdsprong*
Ik kom net terug van de voetbalvelden. Er liepen geen interessante jongens rond, vond ik. Maar Cheyenne heeft het natuurlijk weer voor elkaar gekregen, morgenavond gaat ze met ene Timo naar de bioscoop. Als ze wil, zou ze elke dag met een ander kunnen afspreken. Maar gelukkig doet ze dat niet en heeft ze nog tijd voor mij. Ik weet niet wat ik zonder haar moest doen... Ze betekend echt alles voor me, ik ken haar al zó lang. Al bijna 15 jaar,sinds groep 1 om precies te zijn. Ik loop naar m'n kamer en ga achter m'n bureau zitten. Ik wil het fotoboek van mij en Cheyenne pakken, als mijn blik op mijn kunstwerk voor de fanparty valt. ogod! Helemaal vergeten om die op te sturen! Snel pak ik mijn camera en maak een paar foto's. Dan krijg ik een geniaal idee, ik zet de live-cd aan van de zimmer 483 tour, maak een paar knipperlampjes aan het kunstwerk vast en pak de filmcamera uit de kast. Ik ga er gewoon een filmpje van maken!
Even later bent ik klaar en ben tevreden met het resultaat. Ik brand het filpmje op dvd, schrijf het adres van de hitkrant op een felroze envelop, doe de dvd samen met een brief er in en plak hem dicht. Misschien heb ik wel meer kans als ze hem daar op de deurmat vinden? En vooral als de envelop door de felroze kleur ook nog eens lekker opvalt tussen al die andere witte brieven...Ik pak m'n fiets en breng mijn pakketje naar het postkantoor.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.