Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » My heart is beating like a jungle drum [Tom Kaulitz] » 6

My heart is beating like a jungle drum [Tom Kaulitz]

22 april 2010 - 16:17

500

0

208



6

2 weken later
Ik stop de sleutel in het slot en maak de deur open. Ik dump mijn tas bij de kapstok en laat me vallen op de bank en haal mijn haar uit de knoet. Wat een vermoeinde schooldag was het weer. En dan moest ik ook nog eens 1 uur nakomen, omdat ik boos was geworden nadat een huppelkut uit mijn klas had gezegd dat Tokio Hotel niet lang meer blijft bestaan. Ook noemde ze me zielig omdat ik blij wordt als ik van Tokio Hotel muziek hoor. Ik had toen alleen maar gezegd dat ze haar bek moest houden en ze niet wist wat ik allemaal had meegemaakt en wat die jongens voor me betekenen. Dat was voor de leraar genoeg om me weg te sturen. Achja, dat het leven oneerlijk is, heb ik altijd al geweten. Ik wordt uit m´n gedachten gehaalt doordat de telefoon gaat. `Met Charel` zeg ik. `Hallo, met de hitkrant. Ik wilde je even vertellen dat` PIEPIEPIEPIEP Daar gaan we weer, altijd als ik wil bellen, is er weer iets met de verbinding en kan ik niet verder bellen. Wacht eens even, dat was de hitkrant! Ik had toch meegedaan aan die wedstrijd? Ik begin echt zenuwachtig te worden en pak wat drinken. Dan gaat de telefoon weer. "Hallo, met Charel" zeg ik weer. "Hallo, met de hitkrant, we hadden je net ook al gebeld, maar toen was er wat mis met de verbinding. Maar ik wilde je vertellen dat je een super origineel kunstwerk hebt gemaakt voor de wedstrijd met de kaartjes van de fanparty" zegt een vrouw aan de andere kant van de lijn. Ik moet lachen en zeg: "Bedankt, ik kwam op het idee toen ik naar de live dvd zat te kijken." De vrouw zegt weer: "Omdat jij dus zo'n origineel kunstwerk hebt gemaakt, ooh wacht even, ga even op een stoel ofzo zitten voordat ik verder vertel." Ik moet lachen en ga zitten op de bank. "Oke, ik wil je vertellen dat je dus met jouw idee één van de 12 tickets voor de Fanparty met Tokio Hotel hebt gewonnen!" Ik slaak een gilletje en bedank de vrouw er wel 20 keer voor dat ze mijn idee zo mooi vonden. De vrouw van hitkrant legt nog even wat dingen uit over waar en wanneer ik moet zijn voor de fanparty en wat me te wachten staat en ze hangt op. Het dringt nog steeds niet tot me door dat ik gewonnen heb. Ik pak de telefoon en bel Cheyenne op. "met Cheyenne" "Heee, met mij! IK HEB GEWONNEN!" Gil ik door de telefoon. "Huh, wat heb je gewonnen ?" vraagt cheyenne. ik moet lachen en zeg snel: "Ik heb een ticket voor de fanparty gewonnen met Tokio Hotel, je weet wel, met dat ding van piepschuim wat ik heb gemaakt!" Cheyenne zegt dat ze echt heel blij is voor me en ze zegt dat ze nu naar me toe komt en we hangen op.
Even later gaat de deurbel.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.