Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Just a JB love Story { Jonas brothers <33} » fourteen

Just a JB love Story { Jonas brothers <33}

23 april 2010 - 17:34

240

0

179



fourteen

Eh..jeya

'Kom op,'zie ik later. Pete hadden we nog net niet vastgebonden, maar we hadden hem wel op zijn kmaer opgesloten.
'Waar gaan we heen?' vroeg Noël met een klein stemmetje.
Ik dacht even na, en zei toen: 'We gaan naar het concertgebouw.' Ze vroe gniet door, en ik hield een taxi aan.


De taxi reed met topsnelheid door de stad. ik rommelde in mijn handtas. 'maar.. onze spullen liggen nog in de kamer' 'die halen we later op' ik knikte en viste een flesje uit mijn tas. ik dronk wat slokken en hield hem toen voor Heather

'Eh..' deed ik. Noël zuchtte.
'Er zit water in.' Ik nam voorzichtig een slokje, en werd compleet verrast door de vurige smaak.
'Dat is geen water,'merkte ik op, en gaf het flesje terug.
'Dames, we zijn er.'
'Thank you,'zei ik, en betaalde de chaffeur. Noël en ik leipen rechtstreeks naar het concertgebouw.



Heather ging me voor het concertgebouw in. de hal was verlaten.

'Kom op.' Ik volgde de bordjes met 'Kleedkamers.'

'waar gaan we heen'vroeg ik terwijl ik Heather volgde. heather ging door een deur, die naar de kleedkamer ging waarop stond jonas Brothers de kamer was verlaten, duh! ze waren nar hun hotel...

Oh.
Een dikke man stond ineens voor ons.
'Ladies! Wat komen jullie doen?'
'Euhm, we zochten Joe?' Mijn antwoord klonk als een vraag.
'Wie is daar?' klonk een stem.


we draaiden ons op en ik kon net een gil tegenhouden. voor ons stond DE JOE JONAS!!!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.