Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 30 Seconds to mars » My dream » hfdsk 5

My dream

23 april 2010 - 15:48

514

2

218



hfdsk 5

Het leek eeuwen toen mijn mobiel trilde en ik hem uit mijn zak haalde. Ik was het al verleerd; gelijk je mobiel pakken en kijken of het jared is. "Hallo met Zoé" zei ik met een zucht. Het was er niet beter op geworden de laatste tijd dus waarom het niet laten merken? Oppeens.. Die stem.. Die stem zei: "Hi Zoé met Jared" Die hele maand veranderde in weken de weken in dagen de dagen in uren, uren in minuten, secondes in 1/10 secondes... was er nog iets anders? 1/100 seconds? Ach laat ik hier maar stoppen. Ik hield mijn adem in en luisterde wat hij begon te zeggen. "Het spijt me echt heel erg dat ik je pas na een maand bel maar ik was mijn mobiel kwijt en hij bleek onder Shannon's kussen te liggen die hem had geleend om met zijn vriendin te sms'en toen zijn beltegoed op was" ik hoorde hem lachen. Een goede reden toch? Snel lachte ik met hem mee. "Ik heb vandaag vrij en vroeg mij af of je met mij naar het strand wou" Ik hoorde hem het een tikeltje nerveus vragen. Het deed mij glimlachen. "Natuurlijk lijkt mij dat leuk, om 1 uur?" Ik hing op met een glimlach. Om 1 uur dus. Ik zat nog met mijn badjas aan de tafel en besloot mij maar snel klaar te maken. Ik poetste mijn tanden, deed make-up op en mijn haar. Maar dat zat niet; zoals altijd. Grommend liet ik het maar zo zitten. Op de stoel verderop vond ik mijn strandtas en propte alle zwembenodigheden erin; zonnebrandcréme, handdoek, etc. Snel gritste ik mijn zonnebril van de tafel en ging naar buiten. Oei tien voor 1 al de tijd maakte mij sneller lopen anders kwam ik te laat. Mijn pas vertraagde toen ik hem daar zag staan, nonchalant tegen een muurtje leunend met een pet en een zonnebril. Glimlachend liep ik naar hem toe. "hey sorry als ik te laat ben" Ik voelde me daarna best wel stom want hij keek mij stomverbaasd aan. "Te laat? Het is pas 1 minuut over 1....."

Jared:
Nadat ik zoé had gebeld stormde ik op Shannon af. "Jij hield mijn mobiel 1 maand verborgen" zei ik grommend. Als een aanvallende beer liep ik op hem af en pakte een kussen die in de weg lag. Ik zag hem als een slang wegglippen op de bank om een kussen te pakken maar ik was hem voor. Ik sloeg hem met mijn kussen en zo begon ik een oneerlijke kussengevecht. Ik had namelijk wel een kussen en hij niet; HA. Na een tijdje ging ik mij maar omkleden en klaarmaken voor vanmiddag. Op een gehuurde fiets fietste ik naar de afgesproken plek en zette de fiets op slot. Tien voor 1 zag ik op mijn horloge.. Naja langer wachten kon ik niet. Toen ik eindelijk Zoé zag was ik teleurgesteld.. Was ze dan niet zo zenuwachtig als ik? Wou ze mij niet eerder zien? 1 minuut over 1.. Naja ze is er nu en dat is het enige waar het nu om gaat.


Reacties:


Merel
Merel zei op 7 juni 2010 - 15:46:
Jared!! <333

Snel meer???


SaarForYou
SaarForYou zei op 24 april 2010 - 0:09:
Oeh Oeh , verder Zoé.
Jared op het strand <33.