Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Life is like hell » NINA (en roel) IN ACTIE!

Life is like hell

21 juni 2010 - 17:26

1366

3

266



NINA (en roel) IN ACTIE!

"Roel geef die breinaald aan!" Fluisterde ik iets te hard.
Ik zag Roel verdwijnen in het donker en terug komen met 2 breinaalden.
"Waarom breien we eigenlijk sokken?" vroeg Roel, Grappig hij dacht dat ik ermee ging breien.
"Daarom" antwoordde ik, "Ga eens opzij" ik duwde de breinaald achter het luik.
En duwen en duwen en duwen, Wat waren breinaalden toch eigenlijk sterk.
Er zat ruimte achter, Ik voelde aan de randen, Hij zat vast met schroefjes.
Ik Gaf Roel een breinaald en hem het gebaar de schroefjes ermee los te schroeven. Ik werkte me Kapot, Maar een uur laten hadden we Resultaat.
Nog even lostrekken... *KRAAAAAAKK* Klonk het.
Iets te hard, We zaten dood stil, We luisterden, *snor..ZZZZZZ..SNORK...zzzz..*
Klonk het nog steeds, "Pfiew" hoorde ik Roel zeggen.
Nog even rammel.. Waarom zat dat luik toch zo stevig vast?
HEBBES! heel voorzichtig heel langzaam haalde ik het luik eraf.
Een koude windvlaag volgde, heerlijk!
Langzaam legde ik hem neer, Nog even keek ik de kamer rond en luisterde ik.
Ik bedacht me daarna geen moment en klom door het luik heen.
Auw, het was krapper dan ik ingeschat had...
Een paar kleerscheuren,schaafwonden en pijnlijke minuten later was ik erdoor heen. Ik stond op en gaf Roel een signaal dat ik er was.
Brrr, Mijn vest lag nog binnen, Maar ik had nu geen keus!
Mijn hart klopte in mijn keel, SCHIET NU OP! schoot door mijn hoofd.
Haastig keek ik om me heen, luisterde ik..
Bij elke krakende boomtak stond mijn hart even stil.
Daar hoorde ik Roel aan komen, "SSSST!" siste ik.
Ik gaf hem een hand en trok hem eruit.
Ik versteend, LICHT! er ging een licht aan!
RENNEN!
Roel en ik keken elkaar paniekerig aan en begonnen als een gek te rennen.
Hoorde ik daar nou een deur open gaan?
GEEN TIJD!
Nooit had ik zo hard gerend, Roel raakte achter.
"REN!" Ik pakte zijn hand en trok hem mee, Als ze me nu weer pakte was ik dood!
Boom, tak, eekhoorn, We sprinten het bos door, GRRRSSS Daar ging mijn broek! Ik voelde een rode vloeistof over mijn been heen lopen, GEEN TIJD! DOORGAAN DOORRENNEN!
Daar was het licht van een zaklantaren, Was dat..?
Ik raakte in paniek waardoor ik over een boomstronk struikelde en mijn enkel bezeerde, het licht kwam dichterbij...
Daar lag ik op de grond, het was donker, WAAR WAS ROEL?
Ik krabbelde overeind, Mijn keel was dik, tranen brandden achter mijn ogen.
Daar bosjes!
Ik rende ze door, tot ik vastgegrepen werd.
Was dit het einde? Ik begon te huilen, Ik wou naar huis!
"SSSSSST!" Ik draaide me om, ROEL!
Dood stil zaten we daar, We hoorden voetstappen.
We wachten net zolang tot ze weg waren.. of nouja weg moesten zijn..
WE MOESTEN HIER WEG!
Op onze tenen slopen we verder, ik hoorde auto's!
Even knipperde ik met mijn ogen, Stevig omhelsde ik Roel.
Het was ons gelukt, We waren vrij!
Hij maakte zich los uit de omhelzing, "Het is nog niet voorbij, we moeten hier nog steeds weg, en ik weet niet of we dan veilig zijn.."
*TOETTOET* Er reed een auto langs.
Roel gaf me een hand en samen liepen we verder, de weg van de auto's volgend..
We kwamen uit in een soort stadje.
Alles leek dicht op een kroeg EN HET CASINO NA!
"Roel jij was toch zo goed in gokken?" vroeg ik, daar hadden we het weleens over gehad ja..
"ehh.. misschien.." antwoordde Roel.
"We kunnen het altijd proberen!" stemde ik en trok hem mee naar binnen.
Door al die schaaf wonden modder en dingen, leken we nauwelijks op 14 jarige kinderen en konden we zo doorlopen.
Ik haalde een briefje van 100 euro uit mijn zak en liep naar de balie toe om hem in muntjes om te wisselen.
Ik kwam terug met een stuk op 20 muntjes, Roel was aan het praten met 1 of andere ordinaire slet ¬¬.
"AHUM" kuchte ik, Roel schrok op "oh je heb de muntjes.."
De slet liep weg :"D
Ik had geen zin om te vragen wie dat was...
"daar de POKER TAFEL!" en Roel wees op 1 of andere tafel achterin.
Op een drafje liepen we erop af.
"Wij doen mee" Roel legde in en kreeg kaarten.
Ik ging op een stoel zitten, En samen manipuleerde we de tegen spelers (gehehe)
Ik liep langs hun met mijn spiegel in mijn hand, Dan dee ik net of ik Roel wou kussen en verluisterden hun kaarten in zijn oor.
Met 700 muntjes verlieten we het casino.
Om de mafia en shit te slim af te zijn, stopten we voor ze ons wat konden doen, want we zouden er makkelijk nog 5 keer zoveel bij kunnen verdienen.
Bij het inwisselen stonden we ineens met een cheque van 50.000 euro in onze hadden. Van blijdschap omhelsde we elkaar weer. Dit moest Sarah weten..
Het casino uitgelopen gingen we het eerste en beste hotel binnen, "1 kamer graag" zei Roel, en ik liet hem het verder regelen. Uiteindelijk liepen we met de sleutel in onze handen, (Nou eigenlijk had Roel hem in zijn handen) naar boven. Een prima hotel kamer volgde, geen mega luxe maar gewoon een gezellig hotel kamertje met toch wel een aantal luxe artikelen.
We vonden slaap kleding op onze bedden, trokken het aan en vielen in slaap.
Het was een lange dag geweest.
Die ochtend werden we gewekt door de 'Room service'
Waarschijnlijk schikte ons slaapface haar af want, ze was meteen weg en liet het karretje staan, het rook naar verse Sap, eieren, broodjes en ga zo nog maar even door, HEERLIJK DUS!
Ik gaapte en liep naar de kar toe.
Het ontbijt met Roel was gezellig, we hadden zoveel lol om de dag ervoor, in het casino, de enge 'bos gasten' zoals we ze noemden, en het gezicht van Sarah als we dit allemaal vertelde.
Ik Lachte, en besloot even te gaan douchen, mijn wonden deden pijn van het vuil dat erin zat.
Ik sprong onder de douche, heerlijk die warme stralen!
Ik droogde me af met een witte hotel handdoek die ik later omsloeg om nara de kast te lopen en wat kleding te pakken omdat ik dat uit de haast vergeten was. "hmm" "Roel zullen we zo even schone kleding kopen?" en ik keek naar de lege kast waar alleen nog een jurk en een pak in lag waarschijnlijk van de mensen ervoor, Ik rook eraan.. Nooit gedragen, jammie waspoeder geur :'
Ik hield de jurk voor, XXL was mij toch iets te groot.
Ik liep er mee naar de bad kamer, ik trok hem aan pakte een schaar, wat lintjes een naald en draad.
Ik keek in de spiegel, Niet perfect maar het kon ermee door..
De bruine jurk nu tot mijn knieën vallende ingenomen zag er grappig uit.
Vooral zo met mijn all stars eronder, ik lachte en bond mijn haar in een staart.
Roel was weer in slaap gevallen.
"Ben even naar de winkel" schreeuwde ik.
En weg was ik, hmmm het was lekker weer de zon scheen en nu kwam het stadje tot leven.
Ik haalde een milkshake bij de snackbar, en liep de winkel straat verder door.
Ik liep de enige kleding winkel die er was binnen,
Niet echt dingen die ik leuk vond...
Na 20 minuutjes liep ik met een zwarte skinny voor mij een spijker broek voor Roel voor, een vestje met een lichtblauw topje met een kat voor mij en een groen t-shirt en een spijkerjack voor Roel.
Uit een mandje viste ik nog een paar paar sokken.
Bij het afrekenen betaalde ik tevreden met het geld dat we 'gewonnen' hadden.
Later kocht ik nog 2 rugzakken, tanden borstels, wat make-up voor mij en meer shit terug naar het hotel.
Roel stond onder de douche hoorde ik.
Ik plofde de tassen neer en gooide de jurk uit, hij was op zich wel leuk, Maar ik haatte jurken. De skinny met het topje en het vestje voelde beter.
Ik gooide de kleding voor Roel over de badkamer deur de badkamer in.
Even later kwam hij erin naar buiten.
Ik glimlachte.
Ik overhandigde hem nog iets dat ik gekocht had, MOBIELTJES!
Hij moest lachen, en bijna tegelijk belde we onze ouders (die waarschijnlijk helemaal in paniek waren) op.
Ze vonden het geen probleem dat we nog even bleven.
Ik gooide een kussen naar Roel toe, wat eindigde in een kussen gevecht.
En we hadden onwijze lol. "GENADE!" gilde ik.
Mijn buik en wangen deden pijn van het lachen, had ik ooit zo'n lol gehad?
Roel zijn hoofd kwam dichterbij.. Ik keek hem aan.. we kwamen steeds dichten met de lippen bij elkaar..
*BAM* ik raakte Roel vol op zijn hoofd.
"Kreeg je nog terug" glimlachte ik.
En lachende vervolgde we ons gevecht.
Dit was tochwel de aller vaagste meeting ever.


EINDE 8D


Reacties:


SaarForYou
SaarForYou zei op 25 april 2010 - 22:08:
Wat voor hoofd trek ik,
nou nu moet Jared Leto wel weer in beeld komen hoor. D:
want dan trek ik pas een leuk hoofd :'D


Ninakitty
Ninakitty zei op 23 april 2010 - 20:15:
Voor jou niet nee


Roelxiv
Roelxiv zei op 23 april 2010 - 20:15:
zozo het word spannend

slapen en eten en slapen en eten nix belangrijkers in het leven