Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Our house » 4, Quatre, four, vier

Our house

24 april 2010 - 19:58

183

0

156



4, Quatre, four, vier

Ik had mijn hoofd op Alecs schoot gelegd, maar toen het luchtalarm over was, en iedereen verdween, bleef ik lekker liggen.
'Silv, we moeten echt gaan,'zei hij zachtjes. Ik zuchtte.
'geen zin in.' Na een tijdje zei Alec: 'Kunnen we even weg? Het is hier een beetje... Donker.' Ik grijnsde, en stond op.
'Watje.' Samen liepen we naar boven toe. Daar gekomen zag ik Bink en Puk in met elkaar praten. En ineens voelde ik iets.
'Wat?' mompelde ik, toen ik liefde vanuit Puk voelde.


Ik had van Esmé ene kop thee gekregen en snel koelde ik hem af. Toen ik een slok nam was hij de juiste temperatuur.

Ik sloeg een arm om Memphis heen en ze leunde tegen mijn schouder. Het begon buiten al donker te worden. 'Weet je,' doorbrak Silvan de stilte. 'Zeg 't is,' reageerde Rosalie. 'VOlgens mij is Memphis depressief.' Memphis vloog kwaad op: 'Hoe weet jij dat nou?! Je kent me niet eens, bloedzuiger!' Ze sprong op en rende weg. 'Memphis!' riep ik haar ontzet achterna. 'Heel handig van je,' siste ik ijzig tegen Silvan en rende mijn zusje achterna.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.