Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Just a JB love Story { Jonas brothers <33} » Sixteen

Just a JB love Story { Jonas brothers <33}

25 april 2010 - 11:57

794

0

205



Sixteen

in het lange stuk van noël doe ik De jb's in het engels want dat moet ffen ik heb babelfish gebruikt dus als het niet klopt.. srry

'Aha.. Nou, jullie kunnen wel hier blijven logeren, alleen morgen moeten we weer weg. Rijd maar mee naar het hotel,'bood Joe aan. Ik knikte.
'Thanks.' Nick stond op.
'Nou, laten we gaan dan.'


ik volgde de rest, oke ik werd vooruit getrokken door heather... zou ik nou emer in shock zijn van wat er is gebeurd of van dat heather joe jonas kent.... waarschijnlijk dat laatste want kom op! niet iedereen kent joe jonas!

In het hotelkregen Noël en ik een eigen kamer. Ik lag nog lang wakker. Waar moesten we heen na morgen? We meotsen de police bellen,dat wel. En onze spullen op halen, en dan? Noël was vertrokken naar dromenland, toen er op de deur geklopt werd. Nick kwam binnen.
'Mijn tandenborstel,'zei hij geruisloos,en liep naar de badkamer. Toen verdween hij weer.


de hele nacht lag ik te woelen. halverwege de nacht schrok ik wakker. ik keke op de wekker en zag dat het 4 uut 's ochtends was. ik ging rechtop zitten en draaide me om waardoor mijn blote voeten op de warme vloer kwamen, vleorverwarming!Ik gristes mijn vest van de stoel en deed hem aan. zacht liep ik voorbij heather de gang op. De vloer van de gang was van marmere en ijskoud. ik liep richting de liften, waar de automaten stonden. daaruit haalde ik een reep chocola en ging met de lift naar beneden. in de lobby aangekomen liep ik naar het rokers cafe dat verlaten was. uit mijn vest viste ik ene pakte sigareten en ik stak er een op. 'noël?'hoorde ik achter me. snel draaide ik me om. nick jonas stond achter me..'ehm.. hoi' 'what the fuck are you doin here?'vroeg hij in vloeiend engels..'nou.. ik werd wakker en ik snakte naar een sigaret dus heb ik meteen een reep chocola gehaald omdat ik daar trek in had en ik hoopte eigenlijk dat de bar open is want ik heb dorst.' ratelde ik. 'can you say it in english.. i don't understand dutch'meteen kleurde ik rood. ik mijn hoofd ging ik de engels woorden na die ik kende. ' nou. I became awake and I gasped to a cigarette therefore I a band chocola have immediately obtained because I draw there in had and I hoped in fact that the bar is open because I have thirst' nick knikt. 'come.. i want to show you something' ik volgde nick naar zijn kamer.. daar liet hij me het balkon op. oke.. hij had het mooiste uitzicht OOIT! eerst had je de tropische tuin van het hotel en daarachter duizende lichtjes vna de stad!,(het hotel ligt iets erbuiten). de tuinvan het hotel werd mooi verlicht.. van onder planten kwam licht en van opzij en in de mega grote vijver zaten duizende lichtjes waardoor de tuin op een sprookje leek. 'follow'fluisterde nick.. hij klom vna de brandtrap af die aan zijn balkon hing. snel volgde ik hem. toen ik op de grond terecht kwam voelde ik het natte gras tussen mijn tenen. Nick pakte mijn hand en trok me mee richting de vijver. daar knielde ik neer en nick kwam naast me zitten. 'its.. its beautiful'zei ik zacht. 'i know'fluisterde nick terug. 'I bet for 5 dollars that you do not dare swim in the pond'lachte ik. 'oke.. i do it'Nick trok zijn shirt over zijn hoofd waardoor zijn buik zichtbaar werd.. het was geen sixpack maar wel gespierd.ik schrok op van een plons en zag dat nick al in het water lag.'bowl there in! water is nicely warm' ik schudde mijn hoofd. 'no way...this is the only waistcoat that I at me him' Nick lachte en ik voelde iets nats om mijn voet. Met ene zachte plons belande ik in het water. 'you.. you... you are so..so...stupid!'lachte ik. 'am i stupid? am present accidentally I in a band which...' 'do not show off!'lachte ik terwijl ik hem onderspetterde. 'on that board state: do not swim'hoorde ik een zware stem zeggen ik draaide me om en zagt een bewaker staan. 'oopz'stotterde ik. Bijna direct klom ik uit de vijver en nick volgde. Meteen begon nick een verhaal op te hagen over waarom we in de vijver lagen.. in het engels natuurlijk. 'so you kidnapt the girl from her room because... you want to see her swim in the pond'nick kinkte. 'he didn't kidnap me... i follow him... own risico'

Ik werd wakker van de harde stem van een bewaker, buiten. Slaperig keek ik om me heen. Het was pikke donker in de kamer. Ik stapte de vloer op, en verbrandde bijna meteen mijn voeten. Verdomme, vloerverwarming! Ik sloeg een badjas om me heen, en schoof twee, veels te groten berenpoten pantoffels van Nick in. (Hey, er was niets anders!) Ik stommelde naar buiten, en knalde over de wasmand heen.
'Verdomme!'vloekte ik, iets te hard.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.