Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » There's nothing like Love {Voor onbepaalde tijd gepauzeerd} » 30. Unsensitive brother

There's nothing like Love {Voor onbepaalde tijd gepauzeerd}

5 juni 2010 - 0:03

443

7

523



30. Unsensitive brother

Het spijt me echt enorm, maar de komende paar dagen zal ik een heel stuk minder schrijven.. Heb net Morgenrood in huis gehaald, dus zal heel veel aan het lezen zijn.. maar als ik het uit heb beloof ik dat ik minstens 4 hoofdstukken achter elkaar zal schrijven..

Fred's P.O.V.
Na nog geen kwartier vloog Lena zo goed dat ik zeker wist dat we George en Harry in zouden maken. Ze lachte vrolijk terwijl ze me voor de zoveelste keer voorbij scheurde. Ik vloog naar een van de appelbomen aan de zijkant van het veld en plukte twee appels.
"Lena! Vangen!" Riep ik en ik gooide een appel naar haar toe. Ik zag dat ze de appel ving en nam tevreden een hap van mijn eigen appel. We vlogen nog wat rond en namen de regels van zwerkbal door. Voor ik het wist waren er een aantal uren voorbij en was het tijd voor de lunch.

"Waar hebben jullie de hele morgen gezeten?" Vroeg mijn moeder ons zodra we binnen stapten. Lena glimlachte.
"We hebben gevlogen, mevrouw Wemel. En het was heerlijk!" Ik hoorde iedereen zachtjes lachen en ik leidde Lena naar de twee lege plaatsen tussen George en Ron.
"Jullie worden ingemaakt straks." Zei ik zachtjes tegen George en ik hoorde Lena grinniken.
"Kom maar op broer." Aan de andere kant hoorde ik Ron iets mompelen.
"Sorry, wat zei je broertje?" Hij werd rood en schudde zijn hoofd.

Na het eten vertrokken Ik, Lena, George, Harry, Ron, Ginny en Hermelien naar het veldje waar ik Lena die morgen had leren vliegen. De rest van de familie zou later misschien nog even komen. Lena was de eerste die op haar bezem zat en iedereen keek vol verbazing toen ze omhoog schoot en haar kunsten begon te vertonen.
"Nou Harry, het ziet er naar uit dat je competitie hebt." Riep Ginny lachend. Harry schoot op dit moment ook omhoog en begon achter Lena aan te vliegen. Ik kon niet horen wat hij tegen haar zei, maar ze moest het wel grappig vinden, want ze lachte vrolijk.

Lena's P.O.V.
"Je bent toch niet van plan om mijn plek in het zwerkbalteam in te pikken hé?" Ik lachte.
"Wie zegt dat ik in Griffoendor kom? En zelfs dan zou ik het nog niet doen. Ik heb mijn zinnen gezet op een plaats als jager." Nu was het Harry's beurt om te lachen. Ik gebaarde naar Fred en George dat ze naar ons toe moesten komen. Al snel waren we aan het zwerkballen. Na een uur was de stand 10-0 voor mij en Fred. We waren allemaal moe en na nog een halfuur besloten we te stoppen.
"Goed gespeeld Lena!" Zei Harry terwijl hij me op de schouder sloeg.
"Hé, en ik dan?!" Vroeg Fred, gespeeld beledigd. Iedereen lachte en ik sprong op zijn rug.
"Jij hebt ook goed gespeeld hoor." Zei ik grinnikend waarna ik een kus in zijn nek drukte.
"Ah! moet dat zo klef?!" Vroeg Ron zeurderig.
"Ron!" Klonk het van alle kanten.


Reacties:

1 2

Rebella
Rebella zei op 30 aug 2011 - 19:55:
zeurpiet...


4passions
4passions zei op 21 juni 2010 - 10:53:
behalve van Hermelien, die zegt: Ronald!


Moonzzz
Moonzzz zei op 20 mei 2010 - 16:21:
ROn!!


V0nneke
V0nneke zei op 26 april 2010 - 18:14:
Wooooooeeeeee


Teysz
Teysz zei op 25 april 2010 - 23:57:
VERVOLG!!!