Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Our house » 5, cinq, five, vijf

Our house

27 april 2010 - 12:15

258

0

136



5, cinq, five, vijf

jah ik vind dat we tijd sprong doen anar de volgende dag lekker puh xppp

oke.. ik moest silvan zoeken.. in haar kamer... maar welke kamer was dat.. ik kon kiezen uit 2 deuren.... een daarvan zou naar haar kamer gaan.. de ander niet.... oke.. voorzichtig klopte ik op de tweede deur.. zacht schoof ik de deur open en zag bink zitten. 'sorry verkeerde kamer!'en voor ik de deur dicht kon doen voelde ik hoe zijn hand mijn pols vast greep. 'wat bedoel je?' 'nou.. van esmé moet ik silvan zoeken maar ik weet niet welke kamer dat is dus ik klopte maar gewoon op een willekeurig aan en toevallig was dat die vna jou en toen zei ik sorry verkeerde en toen hield jij me tegen en nu zeg ik dat... begrepen?'ratelde ik. Bink staarde me niet begrepend aan. 'ooh laat ook maar'

'From Yesterdaaayyyy' zong ik zachtjes mee. 'Ohhhhhhh Yesterdaaayyyy' Alec kwam binnen.
'Wat is er met jou aan de hand, dat je zo vrolijk bent?'vroeg hij. 'Oh, geen idee.... Ik ahd gewoon een vrolijke bui.' Alec grijnsde.
'Tuurlijk. Oh, en Esmé zocht je.. Heb gene idee waarom.' Ik sprong omhoog, en gaf Alec een kus op zijn wang.
'Ik ga wel even naar d'r toe.'En ik huppelde de kamer uit.


Ik liep over de kliffen. ZOu ik springen? NEe, vandaag vond ik het te koud. 'Wat ben jij aan het doen?' klonk Seth achter me(Lauren is btw ingeprent met Seth). 'Twijfelen of ik zal springen en het toch te koud vinden,' antwoordde ik droog. Hij sloeg een arm om me heen en keek naar de zee. Soms is hij echt vaag...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.