Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill, my best friend... » Bill, my best friend...(Deel 4)

Bill, my best friend...

24 april 2010 - 23:34

852

0

146



Bill, my best friend...(Deel 4)

Viel spass ^^ als ik iemand moet waarschuwen, laat het weten ^^

* ‘I’m back’ ‘Oehh’hoor ik Tom zeggen. ‘Ow, hallo horny head ’ Hij lacht en antwoord:’Are you gonna sleep with me?’ ‘Tom don’t say such a things that my parents are otherwise I may not anymore’ Hij lacht en zegt:’No, I’m gonna shut my month then ’ Ik lach en zeg:’But I’m home.’ ‘Hey, I see you!’zegt hij hyper.*
Ik flip en open vlug de deur. Ik leg de gsm af en sluit de deur. Ik doe mijn en Quinten’s jas uit en ga de woonkamer in. De bel gaat en Jente gaat open doen. Meteen hoor ik hem gillen als ene meisje. De tranen lopen van mijn wangen. Jente komt de woonkamer in en zegt:’Bill en Tom staan voor mijn deur.’ Papa gaat ernaartoe en zegt:’Euhm come in’ ik ga zitten op de grond van het lachen. Bill en Tom komen de woonkamer in en zien mij zitten. Papa zegt zenuwachtig:’Shana, sta recht!’ ‘Waarom?’ Hij kijkt naar de jongens die nog altijd raar naar mij kijken. Ik sta langzaam recht en zeg:’Billieee!!!’ Ik spring in zijn armen en Jente gilt weer als een meisje. Ik kijk hem raar aan en zeg:’Eh Jente, girl stop!’ ‘Je kent Bill!’ Ik knik en zeg:’Nou, dit is mijn beste vriend.’ De monden vallen één voor één open. Ik lach en Quinten trekt aan Tom’s broek. Hij neemt Quinten op en zegt:’Hallo, little.’ Ik lach en Quinten gaat weer op de grond. ‘are we?’ Ik knik en zeg:’Byeezzz!’ Ik geef iedereen een kus en Tom neemt mijn tas. We gaan naar buiten en stappen in de auto. Eerst Bill, dan ik en dan Tom. ‘So, now you see my horny head.’ Zegt Tom lachend. Ik lach en zeg:’Ow, did I said that to you? ’ Tom kijkt me vreemd aan en zegt:’Yes you said that to me!’ Ik wrijf over zijn bil en zeg:’Yes, I know and I mean it.’ Meteen fleurt Tom op en Bill vraagt:’What was that at you’re home?’ Ik lach en zeg:’ Well, my brother Jente is a fan of you like me, and I knew what he was going to do if you suddenly would stand behind the door so I made sure that he opened the door ’ Tom en Bill lachen en Tom vraagt dan dom:’ then why were you on the floor?’ ‘Dumbo because she laughed!’ Tom kijkt ons dan nog even dom aan en lacht dan. ‘wow, he has it on!’zegt Bill zo sarcatisch mogelijk. ‘haha, Tom you're stupid!’lach ik. Hij kijkt me weer dom aan en Bill zegt:’T om, stupid man’ Hij lacht en zegt:’ sorry, but Shana, are you glad that you're a weekend with us’ Ik knik hevig en zeg:’ Yes, but if I’m with Bill!’ Hij grijnst en slaat zijn arm om me heen. Hij ruikt eigenlijk heerlijk Ik hoor mijn gsm afgaan en neem op. ‘Hallo?’ ‘Shana, kan je vragen of je terug naar huis kan komen? Jamie komt dit weekend. Ja Bill en Tom mogen hier dan ook blijven.’ ‘Ow, wacht ff dan.’ ‘Bill, my mother ask if we can go home because Jamie is coming. But you can stay.’ ‘That’s fine we send someone with our stuff.’ Ik glimlach en neem dan de telefoon terug aan mijn oor:’Mama, het is oké, we gaan draaien over een halfuurtje zijn we thuis.’ ‘Oké, Jamie is hier over een uur.’ Ik glimlach en zeg:’Ik ga haar even bellen!’ Mama lacht en zegt dan:’Oké, tot straks, ik ga iedereen hier een beetje voorbereiden ’ Ik lach en zeg dan:’Oké, dada’ ‘Dada’ hoor van aan de andere kant en gil dan:’You’re gonna see my room but I’m gonna call to Jamie!!’ Bill lacht en ik druk haar nummer in.De dinges gaat over en dan hoor ik:’Hallo met Jamie’ ‘Lieverdd!!!’ ‘Liefjeeee!!!!’ Ik lach en zeg:’Je bent bijna bij mij en raad eens wie nog bij ons gaat zijn?!’ ‘Tom en Bill?’vraagt ze lachend. Ik knik tot ik besef dat ze het niet ziet en zeg dan:’Jaaaa’ Ze lacht en zegt:’Jou ouders gaan zo gek worden als ze een weekend ons bij haar hebben. ’ Ik grijns en zeg:’Whaha ouders zijn meer gewend hoor ’ Ze lacht en zegt:’Waar ben jij nu?’ ‘Ik ben zo een halfuurtje van mijn huisje ’ ‘Okééé, aaaaaaaaaaaaaaaaaah, zo’n hele week ben ik bij jou! Maar ik moet wel nog huiswerk ’ ‘Ik ook hoor, ik moet leren voor fysica ’ Ze lacht en zegt:’Ik voor wiskundeee ’ ik lach en zeg:’Whahaha, okééé maar euhm, ik ben over een kwartier thuis.’ Ze lacht en zegt:’Nou dan nog een halfuur voor mij ofzo ’ Ik lach en zeg:”ťOw Godddd, ik ga je weer kunnen knuffeleen!!!’ Ze lacht zegt:’Maar ik gaaa, ik hou van jou!!! Tot straksss liefjee!!!’ ‘Okéé, I love youuu the mosttt!!!! Und tot straksss!!!’ De verbinding word verbroken en ik richt mij weer naar Bill. Hij grijnst en zegt:’Wow, you love her!’ ‘Yes, Bill don’t be shy, I love you to’ Ik hoor gemok aan de andere kant en zeg:’Yes, Tom, I love you to’ Hij grijnst en ze drukken beide op het zelfde moment een kus op mijn wangen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.