Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Just a JB love Story { Jonas brothers <33} » seventeen

Just a JB love Story { Jonas brothers <33}

25 april 2010 - 19:12

491

0

242



seventeen

hard bonkte de bewaker op onze kamerdeur. Heather deed open. 'this lady. has swim in the pond. and that is frobidden' 'it was nick idea!'wierp ik tegen. 'nothing to experience. it remains forbidden' 'sucker'fluisterde ik. de bewaker deed of hij niks hoorde.'if I see doing its again something forbidden it are kicked them from the hotel'brulde de bewaker

'Yeah, right.' Ik dacht even na. 'You've been never fells in love, are you? Well, when you are in love, then do you the most weirdest things. Like swimming in the pond.' legde ik uit. 'Let them swim, okay?' Ik liep langs de mensjes weg, en struikelde wéér ove rdie verdomde wasmand! Wat deed dat dign heir?

de bewaker snoof en liep weg. 'heahter!'gilde ik. 'ik ben niet verliefd! oke.. misschien en beetje.. ooh yeah by the way thanx voor showing it nick' ik gaf hem ene klein kusje op zijn wang en liep mijn kamer in

Toen ik halverwege de gang was, vroeg ik me af waar ik heen ging, en liep weer terug. Ik zag nog net hoe Noël Nick een kusje op zijn wang gaf. Toen we binnen waren, keek ik haar aan.
'Nee, je bent niet verliefd,'zei ik droog.


'ik zei een beetje'terwijl ik rood kleurde. ik gooide de balkon deur open en stak een sigaretje op.

Ik grijsnde, e nschudde mijn hoofd. Ik hoorde in een kamer naast ons een wekker af gaan, gevolgd door gevloek, dat van Kevin afkomstig was. Er werd opde deur gebonkt.
'Hello?' Ik sprong op, en deed de deur open.
'Goodmorning Joe!'zei ik vrolijk. Hij grijsnde en zei:
'Come, you can take a breakfast downstairs, an then you can go whit us to youre hotel, get youre stuff. And then you can come with us to LA. Okay?' Mijn mond viel open.
'Go.. With... you.. Wouw. Yeah, thats great! Amazing! Noël?'riep ik, en ik vertelde haar het nieuws.


Ik gilde... 'OH MY GOD! zou pete er nog zitten? want dan durf ik niet naar binnen'

Ik grijnsde.
'hey, we hebben nu 3 bodyguards!' Noël grinnikte.
'Oké, dan gaan we ervoor!'


'maar gaan we eerst eten?'vroeg ik. 'om weer een mona lisa te maken?' ik knikte. 'zoiets jah' Heather lachte en liep weg. snel volgde ik haar en trok de kamer deur dicht. De lift deuren gingen bijna dicht en snel sprongen we erin. Kevin joe en nick stonden er al

'Hey guys!'zei ik, alsof ik de jongens al jaren kende, en alsof ze niet wereldberoemd waren. Joe grijnsde, en gebaarde dat ik naast hem moets gaan staan.
'Did you like it?' vroe gij zacht. Ik grijsnde.
'Of Course!'
'can you say something in Dutch?' Ik zuchtte.
'Do you know what's a dirty word?' Hij schudde zijn hoofd.
'Vloerbedekking.'
'Really?' Ik knikte. 'Yes. Just say,Vloerbedekking.'


ik lachte. 'kom op heather plaag ze niet' ik stond tussen nick en kevin in. PLING de lift deuren gingen op en we liepen de lobby in. Kevin liep voorop, daarna Joe en heather en daarna ik en nick.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.