Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 6.Is there anybody?

Trip to hell!

25 april 2010 - 19:46

385

2

288



6.Is there anybody?

Je staarde zuchtend voor je uit, dit zou moeilijk worden om te ontsnappen. Je legde de brief neer en keek voor je uit. Waarin was je weer terechtgekomen, je liet je op je rug vallen en sloot je ogen. Je wou hier weg, je wou niet weten wat ze met je van plan waren, maar als je de brief zo las waren het precies geen gemakkelijke jongens. Je opende je ogen terug, en keek de donkere kamer rond waar je in zat. Je liep naar de deur, en begon er op te slaan. Je klopte tot je armen pijn deden en je liet je zuchtend terug op het bed vallen. Het haalde toch niks uit,je bekeek je arm. Hij zag gloeiend rood, je zuchtte en je nam je ketting vast. Je opende het hartje, je zag de foto van je ouders, je fluisterde zacht 'ik mis jullie.' Je sloot je ogen en niet veel later viel je eventjes in slaap. Maar niet veel later werd je al terug wakker. Je wist niet hoe laat het was het enige dat je wist was dat je dringend naar de wc moest. Je stond snel op en liep naar de deur, je klopte erop. Maar er kwam geen reactie. Je klopte nog een paar keer en je riep, maar nog steeds geen reactie. Je herinnerde je de brief, dus ze moesten waarschijnlijk wel van Engelse afkomst zijn. Je schreeuwde luid 'Euhm hello, anybody? Can anybody help me, please??? Please it's an emergency! Please.' Je sloeg zo hard mogelijk op de deur,maar er kwam geen reactie. Deze keer zou je niet opgeven,je zou blijven kloppen tot er iemand kwam. Je kon nu toch moeilijk in je broek doen. Na een kwartier was er nog altijd geen reactie en je arm begon lichtjes te bloeden. Je vloekte, je klopte nog een paar keer maar het hielp niks, je arm ging gewoon nog meer bloeden. Je probeerde het nog een laatste keer, je stem stierf weg toen je zei 'Please anybody?' Een traan verliet je ooghoeken, je liet je neervallen op het bed en je trok je trok je knieën op. Je snikte zachtjes, je wou hier weg, je miste je thuis. Het bloed van je arm drupte op het bed. Waar was je Godsnaam in terecht gekomen.

Leave a comment please?


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 26 april 2010 - 17:11:
aawwhhh

snel wieleren??


4passions
4passions zei op 26 april 2010 - 12:08:
oooowwww: arme meid