Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Just a JB love Story { Jonas brothers <33} » Eet die Tien

Just a JB love Story { Jonas brothers <33}

26 april 2010 - 18:04

455

0

225



Eet die Tien

Hihi....

[/pink]Toen ik naast Joe naar de lobby liep, zei hij: 'Is "Vloeirbedakking" echt een Vies woord?' Ik grijsnde, en lachtte hardop.
'Ja.'


[pink]'joe het is vloer-bedekking.. en het betekent..'Heather keek me aan zo van je-waagt-het-niet. 'dat ene...... ehm... jah dat dus'


Ik glimlachtte Engelachtig naar Joe.
'Believe me!' Er kwamen twee grote mensjes op ons af.
'Fans, weg!' brodme de een. Joe keke ze aan.
'No. Ze horen bij ons.' De ander snoof.
'Tuurlijk.' Joe greep mijn arm.


ik giechelde zacht. meteen werd ik aangekeken door de bromsnorren. 'sorry'fluisterde ik

'Wewaarschuwen jullie.' Joe greep mijn arm nog steviger beet.
'Auw, Joe, je doet me pijn,'siste ik. Zijngreep verslapte.
'Dank u.'
'Ze horen echt bij ons,'zei kevin. 'Spreken we Chinees?' voegde Nick er geërgerd aan toe. De bewakers mompelde wat.
'Oké dan. Waar gaan we naar toe?'
'Naar.. Houstenhotel, Merrylaan 63.'zei ik.


alleen bij die naam kreeg ik al ene rilling. meteen greep ik nick vast. waardoor ik ene deja vu gevoel had

Joe díºwde me zowat achterin, en schoof snel naast me in delimosine. Dat was nou al de tweede keer dat ik met hem in een auto zat die me naar het Houstonhotel bracht.

Na een tijdje waren we er.
'Kom op,' ik trok Noël mee.
'Wacht nou! Wij gaan mee!' Joe en Nick kwamen achter ons aan.


Zenuwachtig liep ik naar de balie. 'sleutelkamer 389 graag' het zou onse laatste dag zijn hier.. dus we er moet enen sleutel zijn. ik kreeg de sleutel en duwde hem in heather's handen.

Ik draide de sleutel om, en sloop zo zachtjes mogelijk naar de slaapkamer. Ik graaide onze spullen, paspoorten en portomonees bij elkaar, e nkwam weer naar buiten.
'Wie denk je we ldat je bent? Om Noël zo te ver..' Ik kwam verbaasd de kamer binnen ,waar nick tegen Pete stodn de schreeuwen.
'Hoe kom jij binnen?' vroeg ik stomverbaasd.
'Via de deur.' antwoordde hij droog.


heather kwam de kamer weer uit. ze sleurde nick mee.

'Are you mí¡d? Wil je dood?' gilde ik. 'Die gast is.. is... Doorgedraaid!' Dat laaste woord zei ik in het nederlands en maakte ene draaibeweging voor mijn hoofd.
Hij keek me niet begrijpend aan.


'heather... ze kunnen geen nederlands'fluisterde ik. 'ze bedoelt doorgedraaide'vertelde ik snel in het engels terwijl ik mijn spullen aanpakte

Ik gromde, en sloeg mijn arme noverelkaar. We zaten al snel weer in de limosine, we waren opweg naar het vliegbveld


ik doorzocht mijn tas met kleding en daarna mijn tas met makeup en schoenen.. waarom had ik zoveel meegenomen?

Ik was stil. Te Stil. Joe zong zachtejs mee me tde radio ("I'm a Barbie girl!", Kevin zat te lezen, en Nick discuseerde met Rob.

ik griste mijjn ipod uit mijn tas en drukte hem aam meteen dreunde de eerste noten van fly with me door mijn hoofd


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.