Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » De Hongerspelen: When you can't live forever... » De Arena!! muhahahahahahahaha

De Hongerspelen: When you can't live forever...

28 april 2010 - 16:22

1016

0

275



De Arena!! muhahahahahahahaha

JAH DAT JAH dag 4 !

'wakker worden!'gilde luna. Ik schoot overeind.. we waren sinds dat het vuur weg was bij het 'einde'gebleven..

Au. Auw. Auw. Auw. Auw. Auw. Auw. Auw. Auw. Auw. Auw. Auw. Auw. AUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verdomme, wat deed dat bene pijn! En het water was foetsie, opgedroogd, vermoed ik. Ik beet op mijn lip, en de tranen sprongen in mijn ogen. Je moet blij zijn! verweet ik mezelf. Je had ook helemaal kunnen verbranden, vanwege die olie! TOch liet ik mezelf in de rivier bedding vallen, ookal was die droog.


ik vond een stok en trok ene lijn zo dicht mogelijk bij die 'muur'zodat we wisten tot waar we mochten

Pijn, pijn, pijn.
'Zo... Weiffie' Ik keek op, en zag eentje uit district 3 staan. Oh, het was een meisje. Geloof ik. ja. Met zonder shirt, allen in haar ondergoed. Dat ook aan fladderen hing. Ze was een jaar of 15.
Yeah, right, was heteerste wat ik dacht. De had de je-weet-wel-voor-volwassene-manier van doen. Dat wist ik meteen.
'Ik denk dat ik je leiver uit je leiden verlos...' Misschien kon ik hí¡í¡r uit haar leiden verlossen.. Of de jongens.. Of... Hmm, mooie kleurtjes! Ik keek even verwonderd om me heen. Ik probeerde een paars vogeltej te pakken.
'Auw! Wat bezielt jou?' Ik keek neiet begrijpend aan.
'Tjip, paarse vogel!'zei ik. Toen voelde ik een steek door mijn been, en was weer in de echte wereld. Ik moest haar doden!
'Charyl.. heet ik..' zei ik zacht, en greep een dolk. Toen stak ik hem dwars door ahar been, waardoor ze viel. Een gil.
met een andere sneed ik haar hart eruit, die ik in mijn ahdn had. Een kanon. Stilte. Vogel. Het hart dat in mijn ahnd lag. Ik aaide geïntereseerd over de baluwe slagader. Toen verscheen er een hovercraft, en ik werd aan de kant gegooid door de kracht van een een of ander ding. Het meisje werd omhoog gehesen.


niet heel ver weg van ons zagen we een hovercraft die ene lichaam omhoog hees. 'ze is dichtbij'zei ik zacht. en luna knikte

Ja! Ik had het vogel... Nee, weer mis. Ingespannen staarde ik naar het paarse vogeltje.
'Tjip, Tjip,' flusiterde ik. De pijn voelde ik niet meer die was foetsie.
'Tjip, Tjip,'fluisterde ik weer., Ik voelde ineens hoe ik omhooggehesen werd. Ik keek op, en zag de 15 jarige jongen uit District 9 staan.
'Voorzichtig,'zei hij. 'Ik kom je helpen. Ze hebben mijn zus ook vermoord in de Spelen weet je.' Ik staarde hem met grote ogen aan. 'Dus eigenlijk zijn we bondgenoten. Dat was een districts 2ers.'
'Vogel!'zei ik.
'Nee, ik heet Jazz,'zei hij.
'Tjip,'herhaalde ik.
'Ne,e je heet Charyl, dat weet ik.'
'Tjip,Tjip!' zei ik enthousiast. De jongen grinnikte.
'Rustig, ik heb iets voor je. Pas op, zometeen is er moeras, en daarachter moeras.'
'met vogels?' vroeg ik hoopvol. 'Paarse?' De jongen knikte.
'Jippie,'' zei ik gerustgesteld. Ik voelde hoe Jazz iets op mijn been smeerde. En ik zonk weg in een slaap, terwijl Jazz me ene boom in hees.


Jermon sprong op en we begon zuidelijk te lopen... terwijl ik steentjes bleef gooien anar 'muur'

Ik droomde de meest paars-gele droom die je maar kunt voorstellen. Er vlogen allemaal vogeltjes, en ik probeerde ze te vangen. Wat niet lukte. Paarse en gele vogeltjes probeerde me te pikken.
'AU!' Ik schrok wakker.
'Je sloeg me.'
'Tjip.'zei ik verontschuldigend.
'Oh, shit. Ik dacht dat je nou wel geneze nwas.' Op dat moment kwam er iets gouds en iets paars aan vliegen.
'Vogel!'ik wees er enthousiast naar. Jazz maakte ze sne lopen. In de zijne ,de paarse, zat een schaar en een touwtje. In de mijne zat een pot pilltjes. Jazz leek er blijer mee te zijn dan wie dan ook.


er kwam en parachutje neer voor me voeten.... er stond met koeienlettters op een doos: blender

Ik kreeg een capsule in mijn waffel gedauwd.
'Gmmfahhuwuit!' wist ik uit te brengen, maar Jazz duwde dat ding zowat mijn keel in. Maar het had wel werking: Ik werd weer "normaal."
'Ove reen uur nog eentje, dat drei dagern volhouden, dan ben je weer helemaal oké.' Ik keek hem walgend aan.
'Gatver!' Hij grijnsde.
'Ik zorg ervoor dat je dat binnen krijgt, al moet ik het naarbinnen proppen. En nu even een momentje...' Hij trok zijn shirt uit, en ik zag een grote brandplek op zijn buik.
'O.My.God!'wist ik uit te brengen. Hij negeerde me, en smeerde at van de geel-groene zalf op zijn buik.


nadat ik de hele gebruiksaanwijzing had gelezen kwam ik erachter dart die op zonne energie was. Ik gooide er wat fruit in en zette hem aan. even later had ik voor ons drieen een fruitdrankje! en natuurlijk begon het meteen te regenen

De zon scheen vollop, maar verderop zag ik dat de regen neerviel. Jazz had zijn shirt weer aan, en keek me aan. Het viel me op dat zijn bruine ogen bespikkelt waren met glanzend zwartigh iets. Hij grijnsde.
'Zullen we wachtlopen?' Ik knikte.
'Ja joh, is goed.' ik was te loom om ook maar iets te weigeren. Hij zei: 'Ik ga wel eerst, oké?' Ik knikte.
'Natuurlijk.' We gingen nar beneden, hij leidde me direct naar een grot, waaromheen allemaal giftige vruchten en alles bloeide. Het sotnd midden in een veld met bloedlelies, die je bloedopzogen.
'Je hebt geen laarzen,'merkte hij op.
'Nee echt..' momelde ik. Hij tilde me op, en nam me mee naar de grot.


ik propte snel de blender in de doos en de handleiding er bij. 'hebben we er iets aan?' Termon schudde zijn hoofd en Luna knikte. 'idee!'gilde ik. ik rende iets meer zuidelijker en vond een struik met giftige bessen. ik plukte ene zakje vol en rende terug. ik pakte de blender weer uit en propte de bessen er in. Toen het tot een kleverige sap was geperst goot ik het in ene flesje waar ik een G op schreef met een steen waarmee je kan schrijven

'Charyl, wakker worden!' Jazz schudde me heen en weer.
'Het is tijd voor je pil!' Ik gromde, en draaide me om.
'Paars, Tjip Tjip,'grauwde ik en kreeg iets in mijn mond.


de hele nacht liepen we door. tot we het volkslied hoorde.

dood dag 4
Meisje districht 3


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.