Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » De Hongerspelen: When you can't live forever... » Hoe Ha! Ohhh Arena!

De Hongerspelen: When you can't live forever...

11 mei 2010 - 15:06

860

0

163



Hoe Ha! Ohhh Arena!

Dag 5 (geloof ik)

Ik maakte Jazz wakker.
'Opstaan! Opstaan!'zei ik enthousisast. 'We gaan paarse vogeltjes Opgmeapfharen.' Ik kreeg zo'n vieze capsule in mijn bakkes gedouwd.
'Godsamme, Jazz, voglende keer even zeggen, oké?' Hij grinnikte.
'Rustig.'
'Nee! Niets te Rustig! JE vermoord me zowat met die dingen!' Zijn gezicht begon te glimmen.
'Je hebt me op een idee gebracht! Charyl, je bent geniaal!' Ik keek hem vragend aan.
'Waar héb je het over?'
'Nou.. WE kunnen pillen gebruiken!! Om ze te doden!' Ik kreeg he mdoor.
'En ik dan?'
'Ohja. Nou, dan doen we 't niet.'


de regen was opgehouden en vrolijk stopte ik fruit in de blender. 'je gaat dat ding toch niet mee sjouwen he?'informeerde Luna. 'jahwel! want dan kan ik de lichaamsdelen van degene die ik vermoord er in douwen en dan blenden!'lachte ik. 'doe normaal'' 'oke!'

Die middag, het kanon was slechts 1 keer afgegaan, en ik had zes pillen achter mijn kiezen, kwam Jazz blij binnen lopen.
'Er was net een omroep, we zijn nog maar met z'n elven! Dat betekend dat we nog maar...' Hij dacht even na.' Eh... Sorry, ik kan niet goed rekenen, ehm.. Dat er nog maar.. 3, geloof ik, dood meoten, en dan zitten we bij de laastste acht!' Mijn gezicht klaarde op.
'En er zijn nog maar 3 beroeps!'
Op dat moment gingen er twee kanonnen af. precies tegelijk.
'Oké, nu nog maar 1tje dood,'merkte Jazz op.
'Nee, echt?' Ik keek hem aan, en zijn bruine ogen twinkelde.


Toen het fruit was geblend(is dat een ww?) dronk ik wat en gaf het toen door aan Luna.. die gaf het weer door aan termon.Daarna pakte we al onze spullen bij elkaar en begonnen weer te lopen

'Hou op jij,'grijnsde ik. Hij schudde zijn hoofd.
'Nou.. Nee.' Hij kwam op me af.
'Ohnee. Oh nee. Nee. Jazz, nee!' Hij sprong op me af, en begon me te kietelen.
'Ahh!! Hou o-hop!' ik lachtte, het kietelde.


We kwamen bij ene veldje met bloedlelies.. midden in was een grot en daaruit hoorde we gelach

Jazz zette me neer op mijn benen, en ging zelf liggen.
'Weetje, charyl.. Ik wilde dat we hier levend uit konden komen... Endan samen.. JE weetwel...' Ik staarde hem aan.
'HOe bedoel je? Jij.. En ik?? Samen?' Wauw. Ik was nog nooit verliefd of iets geweest, maar nu begon het toch wel te komen... Hé Shit. En ik zou hem ooit af moeten maken, als ik dit wilde winnen.. Maar misschien wilde ik dit helemaal niet winnen.
'Weetje. .jazz.. Dit kan niet. Echt niet. Ik weet het... Ik hou ook van jou.. Maar.. Het kan niet..' Jazz keek me aan.
'Waaorm niet?' HIj kwam omhoog ,en drukte zijn lippen ineens op de mijne.


Luna en ik draaide ons om terwijl termon bleef staan...'hallo! wiij gaan hoor' termon knikte en bleef staan. Luna trok me mee en ik zag nog net hoe Termon het veld in ging

Ineens maakte Jazz zich los.
'Shht, ik hoor iets. Iemand loopt door het veld heen.' fluisterde hij. Ik stond onmiddelijk klaar.
Ineens voeldde ik hoe het medicijn uitgewerkt was. Maar ik zei niets. Op dat moment kwam er een jongen binnen. Om zijn hals had hij een soort van paars dingetje, van veren.
'PAARSE VOGEL!'riep ik enthousisast, en stormde op de jongen af om de trofee te pakken te krijgen. Maar de jongen stootte me van zich af. Nouja! Ik pakte een dolk, en gooide hem in zijn hart, en haalde toen het kettinkje van hem af. het kanon ging af, en Jazz zakte ineens in een.
'jazz?'vroeg ik verbaaasd, en gign naast hem zitten. 'Kijk eens, een mooie vogel!'zei ik. De jongen achter ons was dood, hastikke dood.


Ik hoord een kanon afgaan. 'termon'fluisterde Luna.

Jazz lag bewusteloos in de hoek, en het lijk lag te stinken. Ik bedoel, hier kon de craft nie tkomen! Ik zelf zat in een ander hoekje over het veertje te strijken, toen er iemand anders binnen kwam. Twee iemanden.

Luna kneilde meteen bij termon neer. terwijl ik strakt charyl aan keek, die over een paars veertje aan hetstrijken was

'Mooie Vogel,'prevelde ik, en ik gooide het veertje naar boven, en keek gefacineert hoe 'ie weer naar beneden dwarrelde. Ik kroop naar Jazz toe.
'Kijk, mooie vogel!' fluisterde ik. 'Wakker worden!' Ik begon hem heen en weer te schudden, want hij gaf geen reactie.


Luna kwam overeind. 'ze zijn allebei dood'fluisterde ze. Naast charyl laggen allemaal spullen, eten , wapens. Charyl had geen wapens bij zich en die jongen ook niet. ik Griste de spullen mee en liet het flesje met giftige bessen achter voor charyl. Lachend liepen we weg

Ik hoorde hoe de meisjes weggingen.
'Jazz?' ik schudde hem wakker, nouja, dat probeerde ik, maar het lukt niet. 'Toenou, wakker worden! Dan kan je 't vogeltje ook zien!' Smekend keek ik hem aan.


Met zijn tweeén liepen we het veldje uit.. oke meer rennen. We begon terug te lopen richting de gong.

het volkslied begon te spelen, en ik keek naar buiten.
Er verschenen 2 hoofden: Dat va nde jongen in de grot, en dat van een meisje uit district 6.Ik kroop weer naar binnen, en ging naast Jazz liggen, en viel tegen hem aan in slaap.


Dood op dag 5: Jongen uit District 2
JOngen district 6


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.