Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Just a JB love Story { Jonas brothers <33} » Naai de tien

Just a JB love Story { Jonas brothers <33}

28 april 2010 - 17:13

434

0

165



Naai de tien

hmmffgrinikt

Toen we op het vliegveld waren, werden de brotehrs, wij natuurlijk niet, opgewacht door paparazzi en fans. Joe boog zich naar me toe.
'Stap maar gewoon uit. Laat ze maar lekker denken.. jeweetwel.' Ik werd rood.
'Okay.' Hij statpe uit, en er werd gegild. Toen Nick uitstapte werd er nog harder gegild. Ik werd in mijn rug geduwd.
'JE zit in de weg,'zei kevin.
'Oh ja, sorry.' Ik stuntelde de auto uit, en ik zag de menigte. Joe trok zich direct naar hem toe.
'Maybe denke nze dan dat ik al bezet ben.' Ik grinnikte, en zwaaide vrolijk naar de mensenmassa.


Ik liep een beetje achteraan... maar nog wel dicht bij heather en nick en joe en kevin...Opeens pakte Nick mijn hand en trok me naar hem toe...'waarom loop je zo achteraan?'fluisterde hij in mijn oor. ik zei wat maar het was niet te verstaan door nhet gegil

Ik plofte in een vliegtuigstoeltje neer. Ik voelde me zó o pmijn gemak bij Joe. Ik kon hem wel zoenen, zo blij was ik dat hij ons geholpen had. JOe kwam naast me zitten.
'So... Je komt dus mee naar LA? En pas over een week hoef je weer terug. Maar je kan natuurlijk ook blijven.' Ik lachtte.
'No, its okay. Ik hoef niet te blijven.'
'Hey, Joe! Did you see my I-Pod?' riep kevin van achteren.
'No, I didn't. Stupid piece of vloerbedekking,'lachtte hij. Ik grinnikte.
'Of course. Maar, we blijven een weekje, dan gaan we weer terug.' Joe knikte.
'natuurlijk. Maar, zou.... Nee, laat maar.' Ik keek hem vragend aan.
'No, nothing!'
'Relax,'mompelde ik, en haalde mijn I-Pod uit mijn tas.
'En op nummer 161, Outkast met Hee ya!' Ik zong zachtejs mee, met he liedje.( Ik luisterde de Q top 500 van de afgelopen eeuw. Op 3FM was nu de Coen En Sander Show, maar die konden wel even wachten.)


Nick kwam naast me ziten en ik staarde uit het raampje. ER kwam een vrouw langs met koptelefonen en nick kocht er 2. een ervan gaf die aan mij en de ander propte hij in het gaatje van de koptelefoon-gaatje en begon de film te kijken

Ik zette de reclame weg, en kwam op 3FM terecht, waar Mumford & Sons was. Ik zong (alweer) mee. Joe keek een film (LOTR II) En ik keek automatisch mee, toen het liedje af gelopen was.

Ik duwde mijn koptelefoon er ook in en keek de film... ik begreep er niks van en trok de hem er weer in uit en duwde hem toen in mijn ipod..ik zette Owl City op voor de verandering. Hello Seatle dreunde door mijn hoofd en zacht begon ik mee te zingen


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.