Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Een visser uit Falador {gepauzeerd en inspiratieloos} » 2. Verkeerde touw... oeps

Een visser uit Falador {gepauzeerd en inspiratieloos}

1 april 2013 - 22:45

222

2

276



2. Verkeerde touw... oeps

Ik weet dat het een kort hoofdstuk is, maar hier is volgende hoofdstuk.

Tary en Perry vluchten snel naar het dichtsbijzijnde gebouw en wachten even af. "Wie waren dat?" vraagt Tary zich hardop af. "Geen idee laten we kijken door dat raampje daar." Het duo loopt naar het raampje en kijken er voorzichtig doorheen. "Salva en Doritha?" roepen ze beiden. Plotseling zegt Perry: "Kom, we schieten dat touw daar los." Perry wijst naar het touw dat boven Salva en Doritha hangt. "Dan valt die fakkel daar op dat hooi en dan schrikken ze." Tary twijfelt, Salva had hem net beschoten dus hij wilt wraak nemen, maar het blijft zijn zus. Hij zou niet willen dat zij zouden verbranden. Maar Tary knikte en het duo gaat bij de deur zitten. Beide pakken hun pijl en boog en beginnen te richten. Tary kijkt naar zijn Maple-boog en zijn Mithril-pijl, richt en schiet. Perry volgt zijn voorbeeld snel daarna. Terwijl het duo kijkt waar de pijlen terecht komen. Tary ziet tot zijn grote schrik dat hij het verkeerde touw heeft geraakt. Aan zijn touw hing een steen en die viel. "Salva!" Perry begint te realiseren wat hun net gedaan hebben. Beide rennen naar zijn zus en haar vriendin toe. "Salva, alles goed?" vraagt Tary. "Ja, maar waar is Doritha?" Opeens zien ze haar schoen liggen op de grond. Het is net of ze van de aardbodem verdwenen is.


Reacties:


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 19 mei 2010 - 16:29:
coolll snel verder


V0nneke
V0nneke zei op 28 april 2010 - 12:35:
haha
Terug naar Lumbridge