Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Broken » 9

Broken

2 mei 2010 - 22:20

436

1

203



9

weer absoluut geen naam hoe ik dit hfst ga noemen oké ik weet het is nog kort maar zit even zonder inspiratie doe snel voort ;)

acht uur.Dat was het uur aangegeven op de klok.Ik moest opstaan,nouja eigenlijk moest ik allang opgestaan zijn maar ik had gewoon gezin.Emma kwam vrolijk de kamer binnen gehuppeld en legde iets op mijn bed."Hier.Het gaat warm worden vandaag en kom nou toch uit je bed." Bij dat laatste veranderde haar toon.Ze was geïrriteerd.Vandaag had ik gewoon geen zin in een discussie dus ik klom uit mijn bed en nam zonder eigenlijk te zien wat ik vast had het stuk kledij van mijn bed.Ik ging richting de badkamer en keek naar beneden.Ik schrok me een ongeluk toen ik zag wie daar stond te praten met Justin.Naté.Ik kleedde me snel om, en haalde een borstel door mijn haar.Het duurde enkele minuten voor ik door had wat ik aan had.Een jurk,oké nu was ik gefrustreerd.Ik stond nog even in een 2strijd of ik het zou aanhouden of niet,maar toen ik het uur zag begreep ik al snel dat daar geen tijd voor was,dus ik besloot het kleedje aan te houden.Snel nog een elastiekje in mijn haar,en dan was ik klaar.Wanneer ik beneden eerst Emma kruiste siste ik nog even bedankt,en liep de woonkamer binnen."Heey" zei ik met een poging om verrast te klinken,die duidelijk mislukt was."Hoi" antwoordde beide jongens."Ik dacht we kunnen eens samen naar school lopen"zei Naté lachend.Ik knikte."wel haast je dan"zei Justin"of het zal letterlijk lopen zijn."Ik snelde me naar de hal en deed mijn jas aan.Toen ik aan de deur stond keek ik grinnikend achter me."Ja Naté snel."En ik huppelde vrolijk het huis uit.Naté haalde me snel in."Staat je mooi zo een kleedje" zei hij."Raak er maar niet te gewend aan.Ik hou er niet van" antwoordde ik.Hij keek me verward aan,en voor hij nog een woord kon zeggen zei ik simpel weg Emma.Hij knikte en keek weer voor zich.Oké en nu vond ik de stilte niet prettig.Naté bleef strak voor zich kijken.Ik zag dat we vrij dicht bij school waren en keek weer naast me waar Naté ondertussen aan het lachen was.Ik wou vragen waarom maar besloot me in te houden,en ik keek weer voor me wat duidelijk een goeie beslissing was.Ik stopt snel mijn pas of ik was zeker tegen de jongen aangelopen.Hij draaide zich om, en grijnsde."Hoi Naté"zei de jongen.

Naté zijn blik veranderde meteen.Ik kon er mijn vinger niet op leggen maar hij leek boos.Kende hij deze jongen ? Ik bekeek de vreemdeling nog eens goed,maar ik kende hem niet duidelijk geen jongen van de school."En dag"zei de vreemdeling.Ik was nog niet echt met mijn twee benen op de grond."Helena"antwoordde Naté in mijn plaats.Ik keek naar beide jongens. "Mag ik ook een naam" vroeg ik.


Reacties:


Moonshine
Moonshine zei op 27 april 2010 - 20:40:
AMAZING, AMAZING,

-één klein foutje, maar dat is waarschijnlijk een snelheids foutje. Heb ik ook altijd. Er staat ergens in het begin; Moes, en dat moet moest zijn. -

<3

Oh, en er staat ook ergen word, dat moet woord zijn.

- ja, ik ben een perfectionistisch kind. xd. -