Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 7.The boy with black hair.

Trip to hell!

27 april 2010 - 20:43

454

2

245



7.The boy with black hair.

Je hoorde de deur opengaan, maar je besteedde er geen aandacht meer aan. Je had de kracht niet meer om op te staan, je hoorde voetstappen naar je toekomen. Plots voelde je een hand op je schouder, je snikte nog erger en je bleef versteend liggen. Je voelde de greep versterken en de persoon kwam op het bed tegen je aan zitten. Hij draaide je zachtjes om, je liet je maar meedraaien. Je keek in het gezicht van een jongen, je schatte hem ergens in de 20. Hij keek je vriendelijk aan en wreef met zijn hand over je wang. De jongen zei lief 'Don't cry honey.' Je keek hem bang aan, de jongen zei 'What's wrong, sweetheart?' Je durfde nog steeds niet te zeggen, bang dat hij iets zou doen. De jongen zei vriendelijk 'Please tell me what's wrong, so I can help you.' Je keek hem aan in zijn ogen, misschien moest je het toch proberen. Je zei zacht 'Euhm can I go to the toilet please?' De jongen knikte vriendelijk en zei 'Of course you can, follow me.' Hij stond op en strekte zijn hand naar je uit. Je nam hem aan en stond voorzichtig op, je wou verder gaan maar hij hield je tegen en zei 'Don't cry anymore.' Hij veegde lief een traan die over je wang liep weg, dan nam hij je hand vast en liep samen met jou uit de kamer. Je kwam blijkbaar in een gang terecht,maar je kon niet zo goed zien aangezien je ogen nog niet gewend waren aan het licht. Nu pas zag je dat de jongen zwart haar had, dat stijl naar beneden hing. De jongen leidde door de gangen, hij hield halt bij een deur waarschijnlijk de wc. Hij draaide zich om en zei 'Here it is.' Je keek hem dankbaar aan, je fluisterde zacht 'Thank you.' De jongen knikte en je ging de wc binnen en je deed de deur meteen op slot. Je wou niet dat hij binnen kwam. Even later verliet je de wc. Je keek om je heen, maar je zag de jongen niet meer. Je ging dus maar opzoek naar de jongen, je besloot de linkse gang te nemen. Je liep stilletjes verder, je zag verschillende deuren, maar je besloot maar rechtdoor te lopen, wie weet waar je uit kwam. Je liep verder en kwam bij een trap, je keek om je heen maar je zag de jongen nog altijd niet. Je hoorde wat gestommel en dan zag je iemand de trap afkomen, je ging stilletjes naar achteren. Je zag een andere jongen van de trap komen, blijkbaar had hij jou ook opgemerkt want hij kwam op je af.

Leave a comment please.
(Bedankt voor de lieve reacties)


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 29 april 2010 - 17:38:
neehee boooeehhooee!!!
GA SNEL VERDER!!


4passions
4passions zei op 28 april 2010 - 11:02:
:o hij is...lief?:o KEDANG *mond valt open*

einde weer spannend, snel meer...