Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » wir könnten mehr als nur ein Wort sein » let it rock let it rock

wir könnten mehr als nur ein Wort sein

19 dec 2008 - 16:05

341

2

194



let it rock let it rock

ik bewoog mee op de maat van de muziek en hoorde ineens lil wayne op de radio met let it rock
vrijwel meteen sprong ik recht en trok Joyce mee recht.
nog steeds met de smaak van alcohol in mijn mond en hoog in mijn hoofd stond ik op de zetel met Joyce naast me.
langzaam liet ik me neervallen op de zetel en kreeg de slappe lach door het zien van Joyce haar hoofd.
"LET IT ROCK!"
luidkeels zingend keken we elkaar aan en in haar ogen zag ik iets,,, een teken dat er iemand achter me stond.
ik draaide me verbaasd om en zag hoe Jan en David in de deur opening stonden.
met open mond keken ze ons aan en keken dan de kamer rond.
"gaan onze meisjes fuiven?"
lachend begon ik te knikken en sprong als een baby in Jan zijn armen.
handig ving hij me op en draaide een rondje met me in zijn armen.
ik drukte mn hele lichaam dicht tegen hem aan en keek hem lief aan.
"hebben jullie gedronken?"
lachend begon ik te knikken. en keek hem trots aan.
"hadden we het al niet verwacht"
lachend keek ik naar David die Joyce op zijn schoot had getrokken.
ik wist dat dit fout ging gaan, ik wist het, maar kon het niet laten.
langzaam zette ik mijn lippen in Jan zijn nek terwijl die eerst schrok maar dan al lachend naar Joyce en David keken die elkaar aan het kussen waren.
Jan duwde me een stukje achteruit en langzaam zette we ons lippen op elkaar, zijn tong kwam gretig in mijn mond, en daar zat ik dan, hij was dan wel mijn beste vriend, we hadden dan wel allemaal een lief, maar het was voor de fun.
ik voelde hoe mijn ogen zwaar werden en aan de anderen tezien was ik niet de enige dat moe was.
Joyce lag op David zijn schoot te slapen en ik lag languit in de zetel terwijl Jan met zijn hoofd op mijn borst lag te slapen en zijn ene arm rond mijn middel lag.
de vermoeidheid werd me teveel en ik voelde hoe ik langzaam ik dromenland verdween.


Reacties:


SuicideScars
SuicideScars zei op 19 dec 2008 - 16:26:
Verder doen jhoa :'
en jan is toch mooier as uve stalker znne
gnhaaha
ly.<<3


lOveYouX
lOveYouX zei op 19 dec 2008 - 16:25:
Oo
Snel verder^^