Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Just a JB love Story { Jonas brothers <33} » Twenietone

Just a JB love Story { Jonas brothers <33}

1 mei 2010 - 23:38

791

0

168



Twenietone

Het is ergens in December, bijna Kerstmis

TIJDSPRONG: JAAR LATER, NOËL EN HEATHER ZIJN ALLEBEI AFGESTUDEERD, EN TERUG IN NEDERLAND.

Ik had een eigen appartementje gekocht in Leiden, en zong meem et Owl City.

'ben thuis!'gilde ik naar niemand in het algemeen. Nolle, mijn katje kwam aanrennen en begon mijn been kopjes te geven. Ik tilde haar op en gaf haar ene knuffel. daarna zette ik haar weer neer en liep naar de keuken. het aanrecht stond vol met vieze vaat, dat ik nu echt té lang had uitgesteld om te schoonmaken. Ik haalde ergens het laatste schone glas vandaan en schonk hem vol met cola. Ik schopte mijn pumps uit en liep naar de kamer. Daar plofte ik neer op de bank en zette mijn laptop aan. Mijn mailbox zat vol met mailtjes van vriendinnen.Ik klapte hem weer dicht en griste de afstandsbieding van de tafel. Ik zapte door naar animal plantet en als gewoonlijk kwam Nolle meteen op mijn schoot liggen.

'Wraaff!' Sirius, mijn zwarte wolfshond pup van bijna een jaar oud, stodn voor mijn nues met een riem in z'n bek. Ik grijnsde, en kwam overeind.
'Tuurlijk Jongen, kom op!' Ik gespte de knalrode riem vast, en we liepen de flat uit. Ik woonde op de bovenste verdiepeing, de vijfde.

Toen we buiten waren, liepen we vrijwel direct naar het park. In dat park waren nog meer honden, onderandere de labrador van Sarah, een vriendin van me, die ik ontmoet had toen ik Sier ging kopen.
'Hey, Saar!'riep ik. Ze keek op.
'Hey, Heath!' Sirius begon helemaal te flippen toen hij Neshra, de labrador, zag. ook Neshra trok als een gek aan de riem. Ik liep naar Sarah toe, en ze zei: 'Wits je al dat de Jonas Brothers naar Nederland komen?'
'Oh.' was mijn reactie. 'Leuk. Wanneer?' voegde ik erbij.
'Op 24 December, 1ste kerstdag!,'zei ze. Mijngezicht betrok.
'Verdorie. Dan kan ik niet. Dan moet ik met Sirius naar de family. Vieze Kalkoen en alles eten.' Sarah grinnikte.
'Dan ga je toch gewoon niet?' Ik schudde met mijn hoofd.
'Dat kan ik Yra en Damon nie taan doen. Ze zijn getrouwd.. En ik was ookal nit op de trouwdag, omdat ik toen nog in Ierland zat..'


Ik aaide Nolle over haar rug en ze begon te spinnen. en dan niet zacht! nee keihard zodat de buren het ook meteen wisten. Ik griste de chipszak die nog openlag van gister van de tafel en nam een handje. Toen nolle rook dat het kaasflips waren sprong ze overeind en Duwde haar kop in de zak.Lachend trok ik de zak weg en borg hem op in de kast

Sarah grinnikte, alweer. 'Maar, daar heb je toch vrienschap gesltoen emt Joe?' ik trok een gezicht. 'dat klinkt alsof we getrouwd zijn. Maar, ik heb echt nooi't meer iets van 'm gehorod.' Ze grijnsde.
'Maar?' drong Saar aan. 'kom je of niet?' Ik schudde mijn hoofd. 'nee, sorry.'
'jammer. Maarre,' Neshra trok aan de riem, en Sirius wilde ook naar huis. 'Ik ga weer, k zie je!' Ze lie pweg, en ook ik liep met Sier nar hius.


Nolle stond alweer bij de voordeur en ik opende hem. Beledigend dat ze geen kaasflips mocht liep ze weg. Mijn mobiel trilde en ik viste hem uit mijn broekzak. jb's komen naar nederland! kisses Stond er op het schermpje. snel smste ik wat terug

Ik zakte onderuit op de bank, en zapte wat. Suckend, Suckend.. .Hé, dat was leuk.. Owhw. Frans. daar verstond ik geen zak van. Demmett. Ik zette de TV uit, en keek op de klok. Negen uur. s'Avons. tijd voor avondeten. Ik schoof een prutje Macaroni van eergisteren in de magnetron, en at 'm op. Getsie. half-bedorven. Ik kieperde het ding in de prullenbak (met bord en al), en smeerde een boterham met Pindakaas. Sirius keek me bedelend aan. Ik wierp hem een stukje vlees toe, dat toevallig nog op het aanrecht lag.

Ik wierp een blik op de klok en sjeeste naar de keuken. uit de koelkast viste ik wat broodbelegd en kieper wat in een broodzakje. Daarna griste ik mijn jas mee en rende de trap af. Hijgend stopte ik bij de bushalte waar net de bus stopte. ik checkte in met mijn ov-chipkaart. En ging op de op-een-na-achterste stoel zitten. voor me zatten 2 oude mensen die in discussie waren over waar ze moesten uit stappen. en achter me zaten 2 Kinderen en een moeder. De 2 kinderen trapte de hele tijd tegen mijn stoel. Aan de ander kant van het gangpad(als je het zo kan noemen het is een loop ding van 2 centimeter breed) zaten 3 jongens. De jongens hadden lange jassen aan. en vage dingen op hun hoofd en mega zonnebrillen op... wie draagt nu een zonnebril! kom op het is midden in de winter


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.