Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » ~The Long Journey Continue's~ » Mew vs Mewtwo! Part 1

~The Long Journey Continue's~

1 mei 2010 - 17:56

416

2

267



Mew vs Mewtwo! Part 1

nog niet af

Sora en zijn vrienden kwamen aan in Sandgem Town haven waar ze de boot konden nemen naar Sunyshore City.
Sora was nog steeds boos op Dawn van de vorige dag en liep nijdig naast Ash.
Dawn haar ogen waren rood en Roxas liep naast haar.
"pika, zei Sparky en wees naar een heel klein roze stipje.
"eens even kijken, zei Sora en richtte zijn Pokédex op het stipje.
--------------
Mew de genetische pokémon, waarvan men dacht dat hij uitgestorven was. Hij kan zichzelf onzichtbaar maken. Dat doet hij zo goed, dat niemand in de gaten heeft als hij dicht bij je in de buurt komt. Er zijn de laatste tijd echter steeds meer mensen die hem gezien hebben. Het lijkt zo te zijn dat hij alleen verschijnt voor mensen die zeer goedhartig zijn en hem heel erg graag willen zien. Mew is echter zo zeldzaam dat er nog steeds door vele experts wordt gezegd dat hij een luchtspiegeling is.
--------------
"toch niet zo goed hartig als sommige mensen hier, zei Sora bot.
Dawn kreeg tranen in haar ogen en Ash keek hem vuil aan.
"moest dat nou!, siste Ash.
"eens even denken.... JA!, zei Sora sarcastisch en liep verder.
Ash zweeg en ze kochten 6 tickets en wachtte tot de volgende boot. tenslotte liepen ze naar een PokéCenter.
en gingen lunchen.
het was prachtig weer om te gaan picknicken buiten.
Riolu en Blaze waren met Chimchar aan het spelen en Sora zat nijdig tegen een boom aan.
"Sora, waarom ben je nou zo kwaad?, vroeg Ash en ging naast hem zitten.
"het is Dawn, verzuchtte Sora.
"de geheime liefde voor jou, zei Ash.
"ja!, ik kan niet begrijpen dat ze het heeft verborgen voor me!, zei Sora.
"en dit is misschien wel de reden dat ze het niet heeft vertelt, zei Ash kalm.
"als ze het eerder had gezegt dan was ik nu niet boos op haar!, zei Sora gedecideerd.
"praat het met haar uit, zei Ash.
Sora knikte en liep naar haar toe.
"Dawn, ik je even spreken?, vroeg Sora kalm.
"i-ik b-ben bezig met het eten, stamelde Dawn.
"alsjeblieft?, vroeg Sora.
"Cody!, wil je even opletten?, vroeg Dawn.
"is goed, zei Cody.
"sorry dat ik zo stom reageerde, zei Sora en kreeg rode wangen.
"het is gewoon stom van me dat ik het niet durfte te vertellen, zei Dawn verdrietig.
"geeft niet, ik heb me als een zak gedragen en ik zeg zand erover, zei Sora glimlachend.
"ja, zand erover, zei Dawn en omhelsde hem.
"Dawn, bedankt dat je zo dapper bent om met me te praten, zei Sora en liep naar Ash.
maar er verscheen van bovenaf een schaduw en de kinderen schrokken zich te pletter!!!
Wordt vervolgd.........


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 2 mei 2010 - 21:37:
...
Geen woorden
Zo vreselijk kort was hij toch niet??
Viel wel mee vond ik .
Maar ik ben wel benieuwd naar deeltje 2


LadyLondon
LadyLondon zei op 1 mei 2010 - 20:20:
[:

<33