Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Just a JB love Story { Jonas brothers <33} » 23

Just a JB love Story { Jonas brothers <33}

2 mei 2010 - 10:54

195

0

150



23

jah nou... suusje lief logeert dus bij mij en we hebben het internetstickje van beneden gekaapt en daarom hebben we zoveel nieuwe hoofdstukken!

'Maar.. Je kent me. Mag ik met je mee? Ik kan niet rterug naar Leiden.'
'Wat the fuck doe jij in LEIDEN??'
'Nou.. Wonen. Mezelf vervelen... Saaiheid beleven?'
'Right. nou.. Kom maar.. denk ik? Oh, en ik moet nog een uurtje werken.'
'Is goed... Enne,, weet je die vloerbedekkingmensjes?' Zegromde.
'Alsjeblieft zeg!'
'Dat warend e Jonas Brohters.'


'ooh haha grappig hoor!'
'nee echt waar.. zweer!'
ik keek naar buiten.. een van de mensjes was in een plas aan het springen...'denk je echt? want kom op! eentje springt in een plas'
'dat is dan... nou..weet ik veel!' Ik holde naar de deur. 'heaj! jou... jeah you! come in.. its cold outside... but only ive you don't talk about vloerbedekking'Meteen kwamen ze aangerent



Ik stond grijnzend met de draculafilm in mijn handen te kijken heo de kletsnatte jongens naar binnen stormde.
'Hi guys. Did you remember us?' vroeg ik.
'Ehm.. He did. He Don't, and i... Don't you, but i remember her!!' zei de middelste.


Ik liep nar heather. 'oke.. she says that vloerbedekking is a dirty word.. do you know what it is?'Alledrie knikte ze.'nou its this'ik wees naar de grond waar vloerbedekking lag... met een print van james bond.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.