Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Just a JB love Story { Jonas brothers <33} » 24

Just a JB love Story { Jonas brothers <33}

2 mei 2010 - 11:42

775

0

192



24

Ik schoot in de lach.
'Yeah, right. We'd heard from someone thats Vleerbedijking is something that you can thrink. Why does she laughing??' vroeg er eentje verontwaardigd.
'Well... I think.. I guess.. Its funny!!' lachtte ik. 'And no, you can't thrink Vloerbedekking, Noël is right.'
'So... James bond is Vleerbeduiking,'vatte die aan de rechterkant samen.Ik hoorde Noël zuchten.
'NOHO!!' gilde ze. 'Oh, just forget it! Show yourself!'
'Okay.' De rechter en de middelste deden tegelijkertijd hun hoedje af.
'HuH? What? Oh, i'm sorry.' Snel deed de linker ook 't hoejde af.


'wait a moment'ik sjeeste naar achter. waar ik begon te gillen. daarna liep ik weer terug. 'okay... vloerbedekking is something you put on the floor.. its soft...oke.. james bond isn't but its a print on the vloerbedekking.. you understand' Nick knikte en Kevin en Joe schudde hun hoofd.

Ik lag nu helemaal dubbel.
'Stop... I can't.. Stop with.. Laughing!!' lachtte ik, en de tranen stroomde over mijn wangen van 't lachen. Joe lachtte.
'I 've never seen you laughing, you're always looking so serious..'
'I know... But i am not, believe me.' Kevin liep naar de rekken met kinderfilms, terwijl Nick een gesprek begon met Noël. Over zijn "Domme"broers. Joe... Die was geïntereseerd de vloerbedekking aan het bekijken. En ik... Tja.. Ehm.. Ik deed gezellig met hem mee....
'Hey! Guys, what is this here? Why a James Bond film by the Kainderfilms?'


'thats james bond.. without blood and the shooting.. okay its a foto of james bond... and that 1 1/2 hour long'
'Thats sound boring. I take it!' riep Kevin happy.
'right.... you know that you can't stop it and can't pull it forwards of something.'
'JEEJ that's why i take it!'


Wow. Kevin was GESTOORD.
'Why does James BOnd were's purple and red?' vroeg Joe ineens. Ik keek op.
'I don't know.. I don't work here..' Joe grijnsde.
'You know, its nice to meet you, aigan.' Ik lachtte.
'yes. Of course..' Een stilte. (Zo'n pijnnlijke, waar niemand iets wet te zeggen.)
'But.... You gonna sleep by Noël, right?' Ik knikte.
'Ohw. You can also sleep by us?' Ik keek op.


Mijn mobiel trilde en ik zag dat het 12 uur was. JEEJ! Justin was al naar achter verdwenen en ik griste mijn jas van de kassading. 'okay.. heather we kunnen gaan!'

'Huh? wat? o, oké, ik kom er al aan. Bye.. See ya.' Ik liep langs Joe heen.
'Yeah...See ya.' Ik liep, nog steeds op blote voeten en zonder jas (KOUD! HET VROOR IETS VAN MIN 8000 OF IETS!! Oké, dat was overdreven, maybe min zeven.) Ik vroeg me ineens af hoe ik naar Noëls huis moest komen. Ik vroeg 't haar, en ze zei: 'Nou.. Met de bus.. Of de trein.. You know...'
'Ik heb geen geld.'
'Dan betaal ik. Duh.' Okay..
'Is goed...'
'Ik wel 't wel terug.'
'Is goed.'
...
We liepen langs een tentje met groene zonneschremen, die nog steeds uithingen. "Medewerker gezocht!" Ik dacht even na.
'Momentje.' Ik liep de winkel binnen. Iets later kwam ik weer naar buiten.
'Gelukt! En ik kon ook de OV opladen! Geweldig hm?'


'jeah right Oke.. ik weet dus begod niet waar we nu zijn. en ik moet nog naar huis.. dus voor ik de weg kwijt ben.. ik ga weer doei!'


'Hey, je kunt ook bij mij slapen!' Maar ze was al weg. Toen ze weg was, liep ik richting de buren.
'Verdomme! Wie belt er dan ook nog zo laat aan?' hoorde ik Layla roepen. Ze deed de deur open. 'Oh, hey Heather. Hier is de sleutel.' Hoe weet ze dat ik mijn sleutel kwijt was?
'Simpel, dat dacht je.' Right. Vijf.
'Wat is er met 5?' vroeg ze verbaasd.
'Niets, testje.' zei ik vlug en ik ging mijn huis binnen.
Toen ik binnen kwam, rook ik een verdachte zure lucht. Getver. Sier was nog niet zindelijk...


de trein was leeg... op een vage man na.. de man droeg een laaaaaaaange jas... het leek meer op een jurk die ook dan nog 5000 maten te groot was. Hij had een petje half over zijn hoofd waardoor je zijn ogen niet kon zien. het was ene bruin petje.. Zelfs hier... aan de andere kant van de coupe kon ik hem ruiken. en dan niet naar rozen.. nee naar verotte rozen.

Ik mompelde iets van "stoute sirius!" maar ging vrijwel direct in bed liggen. Toen bedacht ik me ineens dat ik bij Noël ging slapen.. Nou.. Schijt. Ik lag nou hier al. NE ik viel in slaap.

De man schrok wakker.. hij sliep dus denk ik. en staarde me aan. Ik viste mijn ipod uit mijn tas en duwde de oortjes in mijn oor. S.O.S dreunde door mijn hoofd. Ik zakte iets onderuit en staarde uit het raampje


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.