Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 9.What are we going to do?

Trip to hell!

2 mei 2010 - 13:15

710

2

305



9.What are we going to do?

4 dagen later...
Je had bijna niet geslapen, heel de nacht had je geen oog dicht gedaan. Maar uiteindelijk was je toch voor een half uurtje terug in slaap gevallen. Maar die rust werd al meteen weer verstoord door iemand die je lichtjes door elkaar schudde. Je kreunde een keer en draaide je om, je had geen zin om je ogen open te doen en dan weer naar de harde waarheid te worden meegenomen. De persoon schudde je iets harder door elkaar, je deed moe je ogen open en keek in het gezicht van Bill. Bill zei 'Come on Keisha, we're gonna part.' Je keek hem verward aan, je antwoordde verward 'What do you mean?' Bill keek je lichtelijk geïrriteerd aan en zei 'No more questions, just follow me.' Hij trok je recht en leidde je naar een badkamer. Bill zei streng 'sit down.' Blijkbaar was het niet snel genoeg voor Bill want hij duwde je al neer op de bad rand. Je wou iets terug zeggen, maar Bill was je voor 'Sshhtt now.' Hij nam een aantal spullen uit een kast en dan ook nog wat make-up blijkbaar. Hij kwam naar je toe en nam de make-up. Hij wou wat make-up bij je op doen, maar je trok je terug. Je zei glimlachend 'I really can do it on my own.' Bill keek je geïrriteerd aan en zei 'Please shut your mouth, I'm the boss here. So I do what I want, understand?' Je knikte snel en Bill deed snel wat make-up bij je op. Daarna deed hij je haar ook nog snel, Bill zei 'I hope your clothes are good as they are right now. Cause I don't have new one for you.' Je zei snel 'No, it don't smell good.' Bill zuchtte geïrriteerd en zei 'Don't you have some deo with you?' Je schudde je hoofd, Bill siste geïrriteerd 'Okay, than you get some deo from me.' Je zei verbaasd 'But it's for men.' Bill haalde zijn schouders op en nam zijn fles deo beet. Bill zei 'Close your eyes.' Je wou wat zeggen maar Bill was je voor en zei 'Now' Je deed maar wat Bill zei en je hoorde plots het geluid van deo waarmee gespoten werd. Je voelde de deo op je kleren terecht komen. Bill stopte en zei 'You can open your eyes.' Je deed je ogen open maar trok meteen je neus op toen je de mannengeur rook. Je zei met een vies gezicht 'Now I smell like a man.' Bill besteedde er geen aandacht aan en zei 'Okay we can part now. By the way, we don't eat anymore, so you have to wait.' Bill trok je mee naar de woonkamer, je merkte nu pas dat de bus tot stilstand was gekomen. Bill duwde je in de zetel, en zei nog snel 'Wait here.' voordat hij zelf weg ging. Je zuchtte even, je vond jezelf afschuwelijk stinken. Niet dat de geur slecht was maar gewoon omdat het mannen deo was. Niet veel later kwam Bill terug met die jongen van gisteren en nog 2 anderen. Je keek hen verbaasd aan, terwijl zij je eerder grijnzend aankeken. Bill trok je recht en duwde je naar de uitgang, maar voor hij je buiten liet gaan hield hij je even tegen. Hij keek je dreigend aan en siste 'Don't try to escape.' Je knikte, Bill vervolgde 'And if we're outside, then you always listen to us and you don't go alone somewhere.' Je knikte, Bill en de andere trokken allemaal mutsen aan. Je keek hun raar aan, Bill negeerde het en zei alleen maar 'If anybody ask you something, then you don't answere.' Je knikte, je stapte uit en je werd al direct vastgenomen door Bill aan je middel. De jongen met het blonde kwam naast je lopen en zei toen lachend 'Oh girl, I think you used a bit to much deo from Bill.' Je keek beschaamd weg terwijl Bill zei 'Now everbody knows that we belong together.' De jongen grinnikte en Jullie wandelden naar de stad. Af en toe zeiden de jongens iets tegen elkaar. Maar je vertond er natuurlijk weer niets van, alhoewel je toch even dacht dat ze Keisha zeiden maar dat had je waarschijnlijk wel verkeerd gehoord.

Leave a comment please.


Reacties:


4passions
4passions zei op 3 mei 2010 - 15:30:
o my god!!
zei 'Now everbody knows that we belong together.
XD méér^^
Nou ik ben eigenlijk feitelijk geen TH fan... MAAR
die verhalen zijn hierzo populair dat ik mee eens meer op tkio hotel gericht heb...en nee ik vind het beslist niet erg om een TH verhaal te lezen.
Ik ben nu zelfs zelf één begonnen (hihi)


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 2 mei 2010 - 19:55:
snel verder

alleen wat betekent in godsnaam part??

juah mijn engels is niejj zoo goed hoowr