Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » WORDKILLER » Hoofdstuk 20

WORDKILLER

14 mei 2010 - 22:18

475

5

303



Hoofdstuk 20

Ik weet dat ik er superlaat mee ben, maar op de beginpagina vind je foto's van Romy, Amy, Peter en Axel (en Sung, Tom en Bill, maar die kent iedereen al)

Ik veer recht en ren achter Tom en Romy aan de loft uit. Tijd om de deur achter me dicht te trekken is er niet dus blijft die maar open. Wanneer ik bij de trap ben zie ik dat Tom al een verdieping en Romy een halve verdieping verder zijn dan mij. Ik werp een voorzichtige blik naar onder en vlieg dan der rest achterna. Nog nooit heeft een van ons aan dit tempo een trap afgedaald, dat is zeker!!
Onder aangekomen zie ik Tom hard op Bill borstkas slaan en Romy staat er trillend langs met haar handen voor haar mond.
"Kom op, Bill!! Geef niet op!!" Schreeuwt Tom terwijl een traan over zijn wang rolt en hij doorgaat met de hartmassage.
Twee minuten lang staan Romy en ik gewoon naast elkaar af te wachten terwijl we nauwelijks durven ademen. Dan geeft Tom het op en valt huilend op het levenloze lichaam van zijn broer neer. Ik haal diep adem om het dan echt te beseffen. Bill is dood.
"Nee, nee, dat kan niet." Hoor ik stil naast me. Ik kijk om en zie dat Romy echt op het puntje van een paniekaanval staat. "Dat kan niet. Ik, ik heb hem vermoord. Ik, ik heb Bill..."
Ik sla mijn armen om haar heen en wrijf over haar rug om haar te kalmeren.
"Rustig maar. Het is niet jou schuld, jij kon er niets aan doen."
"Ik heb hem vermoord, Amy!! Het is allemaal mijn schuld!!"
"Dat is niet waar. Jij kan er niets aan doen."
"Als ik hem niet als personage gebruikt had was hem niets overkomen!!"
"Romy, rustig nu. Het is niet jou schuld wat er gebeurd is, Sung is de enige die hier verantwoordelijk voor is, niet jij." De enige reactie die ik verder nog krijg is dat Romy zich nog harder aan me vastklampt en mijn schouder die helemaal nat wordt van de tranen.
"Hij is dood, Amy." Fluistert ze
"Ik weet het." Mijn stem trilt en mijn keel doet pijn, maar toch dwing ik mezelf om nu niet te huilen. Tom en Romy hebben me nodig.
Ik weet het, maar toch kan ik het nog steeds niet geloven. Een van onze beste vrienden is dood, en hij is vermoordt door een klasgenoot.
"We moeten Peter bellen." Zeg ik vlak voor ik Romy loslaat.
Ze knikt en veegt met de mouw van haar trui haar wangen droog. Ik haal mijn gsm uit mijn zak en zoek het nummer van Peter.

"Hey Amy!!"
"Euh, hey. Peter, we, we zitten met een probleem. Je, je moet komen."
"Amy, wat is er?"
"Axel, was de moordenaar niet. Het is Sung en hij..."
"Heeft hij Bill...."
"Ja..."
"Ik, ik kom eraan. Blijf waar je bent, oke?" Ik knik, maar als ik besef dat hij me niet kan zien verlaat een pijnlijk geluid dat voor een 'oke' moet uitgaan mijn keel. Ik verbreek de verbinding en ga dan Romy helpen om Tom te troosten.

[reacties??]


Reacties:


Paranoia
Paranoia zei op 30 mei 2010 - 21:20:
OH NOES
Hij's dood :o

en sung leek so sexy


MCRx30STM
MCRx30STM zei op 3 mei 2010 - 8:47:
aaaahhw....
da's zielig voor tom bill mag niet dood zijn
but.. who's next??
*hooptdatjesnelverdergaat*


Freaking
Freaking zei op 3 mei 2010 - 0:45:
Omg.
Ga maar snel verder <3


cocoloco
cocoloco zei op 2 mei 2010 - 21:32:
OMFG!!! bill mag niet dood zijn!


PumpkinQueen
PumpkinQueen zei op 2 mei 2010 - 21:05:
Anke, Anke, Anke, Ankeeeee~ =D
Kijk, nou moet je weer naar mijn gezaag luisteren voor een nieuw stuk~ =DD
-begint met het zaagconcert-