Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Just a JB love Story { Jonas brothers <33} » 25

Just a JB love Story { Jonas brothers <33}

11 mei 2010 - 14:50

366

0

151



25

Dacht ik :)

De volgende dag schot ik wakker. De wekker gaf aan dat het zondag 3 December 2010 was. Hmmm... Er was iets... Sloom stond ik op, douchte mezelf, en ontbeet. (Een beschuitje met Chocopasta)
Teon ik het bescvhuitej in een keer in mijn mond stak, beseft ik dat ik bij Starbucks ging werken.
'Oh, Fuck!' Ik trok Sirius mee aan izjn halsband, gespte hem vast, en stormde, ik trok WEl schoenen aan, naar buiten.
'Sorry,'hijgde ik. 'Ben een beetje laat!'
'Geef niets meisie,' de baas had een giga leids acccent. 'Hierzo, trek dees maar an.' Ik deed het groene schort voor, en ging achter de kassa staan.


Sloom stond ik op en wankelde naar de keuken. daar viste ik ergens ene schoon bordje vandaan en kwakte er een snee brood op. Het brood at ik droog op. Daarna liep ik weer naar mijn kamer.

'Doei! sportse!!' Een meisje van een jaar of 15 in een shirt van het VHL lyceum (Sportdag, vertelde ze), verdween, zuigend aan een smoothie. Rond 11 uur was mijn werkdag afgelopen. Ik kreeg 50 euro in mijn handen geduwd, en ik liep fluitend naar mijn huis toe.

ik plofte op het bed neer. Ik staarde naar het plafond en griste na een tijdje de girlz van het nachtkasje

Ik trok Sirius naar binnen,( "een hond! Wat leuk!" En dus mocht ik 'm meenemen!) en zette de TV aan. het was rond twaalf uur, en ik at een paaseiteje dat ik ergens vond. Kon nog best .Die dingen waren tot 2012 houdbaar! Ik kon natuurlijk ook kerstkransjes gaan kopen... Eerst de eitejs opmaekn.

ik staarde na het plafond

Ik had alle (!) paaseitejs op, en slofte naar de kalender. Nog een week, dan ging ik naar mijn ouders.


Week later, 24 December
Morgen was het 1ste kerstdag. Ik rende snel naar de Trein richting Groningen. Onderweg zouden er tachtigduizend tussenstops zijn, maar dat maakt niet uit. Vanuit daar zou ik met de bus naar Oostwold gaan. het laatste stukje moest ik lopen.

Uiteindelijk, trein, overstappen, bus, overstappen, lopen, was ik er. Ik belde aan.


ik streek mijn rok glad en keek naar het bord met de tijden. De thalys(ding) kwam aan rijden en snel stapte ik in


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.