Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » my new life, after the life in the clinic » Hoofdstuk 5

my new life, after the life in the clinic

20 dec 2008 - 16:26

328

1

205



Hoofdstuk 5

'Ik haat het hier, ik wil weg.' zeg ik snikkend tegen Maaike. 'Wij allemaal, wij zitten hier al langer, en je kan beter gewoon doen wat ze zeggen. Ze hebben het beste met je voor, en je mag blij zijn met Bill, het lijkt me echteen schat.' Issie ook wel, nouja een beetje. 'Hmm.' 'Ga nou maar naar Bill toe, en beloof dat je beter je best doet. Dus dat je ook gewoon mee eet.' Ik denk even na, ik doe het maar, hij zal inderdaad wel het beste met me voor hebben. Ik sta op en loop naar de eetzaal, waar nog steeds een paar meisjes wanhopig zitten te huilen. Die ene trut van net komt meteen weer naar me toe. 'Ja jij!' en ze pakt mijn arm. 'Laat me nu godverdomme los, waar is Bill?' 'Denk je nou echt dat ik naar jou luister, eten jij!' 'HET IS HIER OOK NOOIT GOED HEH, KOM IK HIERHEEN OM MIJN EXCUSES AAN TE BIEDEN EN TE ETEN KRIJG IK ZO'N KUTWIJF VOOR MIJN NEUS, VAL TOCH DOOD.' 'Tine, laat haar los.' hoor ik Bill zijn stem zeggen. Ze zucht, maar laat me los. 'Ashley, wil je alsjeblieft even hier komen?' Ik knik, en loop naar hem toe. 'Sorry, maar je bent echt een hopeloos geval, kun je zelf niet inzien dat ik echt alleen maar het beste met je voor heb?' Even blijft het stil. 'Ja, ik zal mijn best doen, ik beloof het.' Tranen schieten in mijn ogen, ik ben niet sterk genoeg. Bill ziet het en drukt me tegen zich aan. Wat voelt dit toch goed. 'Ga je dan nu eten?' 'Ja..' snik ik. En ik houd me aan mijn belofte, ik eet keurig 2 stukjes brood. Nog wel met moeite, maar ik heb het gedaan. 'Goedzo, het is moeilijk. Maar je kan het.' 'Ik ben niet sterk... Ik kan niet winnen.' 'Je bent juist wél sterk, je hebt net jezelf overwonnen!' zegt Bill lief. 'Hmmm.'


Reacties:


xMusicAngel
xMusicAngel zei op 21 dec 2008 - 18:14:
VERDERR!!!!!!
VERDER!!!!!!!!
I like it!!!!