Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 10.Shopping?

Trip to hell!

3 mei 2010 - 19:03

503

2

267



10.Shopping?

Bill zei plots 'Keisha, what size do you have?' Je keek hem verbaasd aan, waarom moest hij dat weten. Bill zei snel 'You know, for clothes.' Je antwoordde stil 'Euhm, small. Why?' Bill knikte en zei 'Okay. Je keek hem argwanend aan, maar Bill negeerde het en jullie liepen gewoon door tot aan het stad. Er was niet veel volk, je had wel spijt nu kon je niet zo gemakkelijk verdwijnen tussen het volk zogezegd, niet expres. Bill en co trokken je een klerenwinkel mee binnen, je wou tussen de rekken gaan kijken naar kleren maar Bill hield je tegen. Bill zei serieus 'No, you stay here with me.' Hij versterkte zijn greep rond je middel. De andere jongens gingen allemaal verschillende richtingen uit. Bill en jij gingen tussen een van de vele rekken, Bill nam verschillende kleren tot hij een hele berg in zijn armen had. Bill duwde je richting de pashokjes en zei dan 'Try it.' Na die woorden verliet hij het pashokje. Je keek naar de berg kleren, je pakte het bovenste een smalle zwarte jeans. Je deed je broek uit en je deed de andere aan, dan deed je ook nog een shirtje aan dat Bill had gevonden. Je keek in de spiegel, je vond de jeans wel mooi, alleen het topje vond je niet mooi. Je nam een ander topje, maar dat vond je ook niet goed het had namelijk te veel inkijk. Bill die vond dat het te lang duurde deed de deur terug open, je schrok even. Bill zei geïrriteerd 'Are you finally ready?' Je knikte, je nam het topje dat je daarjuist aan had en je zei 'I don't take this. I don't like it, oh and this.' Je deed teken naar het topje dat je aanhad, 'I think it's just to much, if you know what I mean.' Bill keek je zuchtend aan en zei dan 'You don't really get it, don't you? You have to show it and then we say if you take it or not. Je zei verbaasd 'But I...' Bill legde zijn vinger op je mond en zei 'Just show it.' Hij leidde je mee naar buiten, waar de andere jongens ook zaten. Ze hadden ook allemaal hun handen vol. De jongen met het blonde haar zei 'That's a good one.' Bill knikte en zei 'Next' Je draaide je om en ging weer verder met je om te kleden.

Je keek naar de kleren die de jongens hadden gekozen, het waren allemaal bloesjes met veel inkijk en korte rokjes en kleedjes. Niet dat je dat niet graag droeg maar toch. Je zuchtte even en bekeek de stapel verder. Er waren maar 2 jeans broeken bij. Je liep er terug mee naar de jongens, Bill nam alles over en liep ermee naar de kassa. Een van de andere jongens trok je zachtjes mee. Na een paar minuten kwam Bill met 2 grote tassen terug. Hij sloeg meteen een arm om je heen en zei 'Up to the next one.'

Leave a comment please.


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 5 mei 2010 - 12:57:
ga verder!!!!!!
i am begging you!!


4passions
4passions zei op 4 mei 2010 - 9:22:
:o:o ik ben nu echt wel benieuwd aan het worden!!!!

Haha! fan aan het worden^^ mss wel...kmoet eerdere meningen in iedergeval herzien XDXD haha!