Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » She is the Sunlight » De dans

She is the Sunlight

4 mei 2010 - 1:25

1211

2

390



De dans

Nick pov
‘We moeten nu echt gaan! Anders komen we te laat!’ Riep Kevin naar boven. ‘Ja! Ik kom al!’ Riep Joe die naar beneden stormde. ‘Waar is Frankie?’ Zei Joe. ‘zit al in de limo, kom je nou?’ Vroeg Kevin. Joe knikte. ‘Moeten we niet op Jessica wachten?’ Vroeg Nick. ‘Nee hoor. Jullie hebben een eigen limo. Hebben je grote broertjes even geregeld!’ Zei Joe. Kevin glimlachte breed. ‘Oh nee! Dacht Nick. Waarom deden ze nou altijd zo gek? ‘Dag! Broertje!’ riepen Kevin en Joe die glunderend de deur dicht deden. Nick keek hoe ze de deur achter zich dicht trokken. Hij hoorde iemand de trap af lopen. Hij draaide zich om en keek naar de bovenkant van de trap. Zijn mond viel open, daar stond ze. In de mooiste jurk die hij ooit had gezien.
http://www.nexteve.com/images/D/F6347a.jpg
Met een glimlach liep ze naar beneden. Nick werd als maar nerveuzer omdat ze bijna onderaan de trap was. ‘Hey…’ Zei ze zachtjes. ‘Hey… J-Je ziet er…’ Nick kon zijn zin niet afmaken. ‘Ja! Een foto!’ Riepen Paul en Denise die de hal in kwamen gestormd met een camera. ‘Waar zijn je broers?’ Vroeg Denise. ‘Al weg.’ Zei Nick. ‘Oh! Ze wisten dat ze nog op de foto moesten!’ Zei Denise. ‘Geeft niet! We maken extra veel van jullie!’ Riep Paul. ‘Mam! Pap!’ Zei Nick met een rood hoofd. ‘Oké, we maken een foto en dan kunnen jullie ook weg.’ Zei Paul die de camera gereed hield. Nick ging naast Jessica staan en ze lachten even naar de camera. ‘Klik!’ Nick knipperde met zijn ogen van de flits en zei zijn ouders gedag. ‘Doei! Veel plezier!’ Riep Denise. Nick sloot de deur achter hun en zag de limo al klaar staan. ‘Wauw! Gaan we daarin?’ Vroeg Jessica verbaasd. Nick knikte en hield de deur voor haar open. Jessica stapte in en Nick deed de deur dicht. Hij ging aan de andere kant naar binnen. De chauffeur startte de auto en begon te rijden. ‘Heb je er zin in?’ Vroeg Nick. ‘uhm… Opzich wel maar ik kan dus echt niet dansen.’ Zei Jessica. ‘Oh, dat komt wel goed.’ Zei Nick. De Limo stopte en Nick stapte uit om voor Jessica de deur open te doen. Jessica stapte uit en nam de hand van Nick aan. Overal waren flitsen van camera’s en mensen achter dranghekken die naar hun schreeuwden. Reporters vroegen allerlei vragen, ‘Nick Jonas, kunt u ons vertellen wie dit meisje is?’ Vroeg een reporter. Nick drukte ze een beetje aan de kant en loodste Jessica mee naar binnen. Daar hielden de bodyguards de reporters tegen. ‘Sorry voor dat.’ Zei Nick. ‘Maakt niet uit, hoort erbij. Denk ik.’ Zei Jessica. ‘Ja, jammer genoeg wel ja.’ Zei Nick. Hij schrok even toen hij besefte dat hij haar hand nog vast had omdat hij haar door de menigte geloodst had. Hij durfde niet los te laten. Dus liepen ze hand in hand de zaal in. Mensen waren allemaal aan het dansen of gezellig een praatje aan het maken. Ze zag een hoop bekende gezichten. ‘Daar is het gelukkige stel!’ Riep iemand achter hun. Het was Joe. ‘Joe, we zij geen…’ Nick kon zijn zin niet afmaken. Kevin en Danielle waren ook naar hun toe gekomen. Kevin legde zij arm om Nick zijn nek en keek naar Jessica. ‘Jessica Wauw! Wat zie je er mooi uit!’ Zei Kevin. ‘Ik weet het, heb ik niet ongelofelijk goed geshopt met haar?’ Riep Joe zelfverzekerd. ‘Ja, zullen we ruilen van dat?’ Vroeg Kevin die een grapje maakte. Danielle prikte hem in zei. ‘Owh, grapje! Ik heb de mooiste date van iedereen!’ Zei Kevin die zijn armen om Danielle heen sloeg. ‘Echt niet, Nick.’ Zei Joe, die glunderend naar zijn broer keek. Nick kreeg een rood hoofd. ‘Oké, dansen mensen!’ Riep Kevin die Danielle mee de vloer op trok. ‘Yeah!’ riep Joe die pompbewegingen maakte en achter Kevin en Danielle aan de dansvloer op liep. Nick zag Jessica angstig kijken. ‘Kom maar mee.’ Zei Hij zachtjes en trok haar mee naar de andere kant van de zaal. Ze liepen twee grote deuren door, de tuin in. Ze liepen langs een mooi fonteintje en prachtige rozenstruiken.

Jessica pov
Toen zag ze een prachtig paviljoentje staan. ‘Wauw!’ Zei ze zachtjes. Nick trok haar mee het trappetje op. ‘Nou laat eens zien wat je kan.’ Zei Nick. ‘Uhm… Nee, dank je.’ Zei Jessica. ‘Kom op!’Zei Nick. Jessica zuchtte even en maakte wat slome danspassen met haar voeten. Nick glimlachte even. ‘Oh! Lach je me uit? Doe het zelf eens dan!’ Zei Jessica. ‘Ten eerste, ik lachte je niet uit. En ten tweede, oké.’ Zei Nick die een glimlach op zette. ‘Oké, leg je hand op mijn schouder.’ Zei Nick terwijl hij haar andere hand vast pakte en zijn vrije hand op haar heup legde. Hij werd er zelf een beetje nerveus van. ‘Volg mij.’ Zei Nick die voorzichtig zijn voeten bewoog. Jessica volgde zijn stappen en deed de stappen na, maar dan andersom. Toen Jessica eenmaal de stappen door had hoefde ze niet meer naar haar voeten te kijken. Ze keek naar Nick.

Joe pov
Joe keek om het hoekje van de grote deuren die naar de tuin leden. Hij zag Frankie lopen en liep er achteraan. Hij had hem bijna ingehaald. Toen zag hij Frankie zijn mond open vallen. Ze keken nu beiden naar het paviljoen, waar Nick en Jessica stonden te dansen. ‘Dus toch.’ Zei Frankie die wel vuur leek te spuwen. Frankie maakte zich klaar om op ze af te rennen. ‘Jij gaat helemaal nergens heen!’ Riep Joe die achter Frankie aan sprintte. Hoe sprong boven op hem. Gelukkig achter een struik.

Nick pov
Hij hoorde een klap aan de linkerkant van hem. Nick en Jessica keken op. Maar ze zagen niemand. ‘Zullen we maar terug gaan?’ Vroeg Nick. Jessica knikte en liep samen met Nick weer naar binnen. Ze hadden nog even gedanst maar Jessica werd gek van de starende mensen die als maar vroegen: ‘wie is dat meisje?’ Nick had dat door. ‘Zullen we maar naar huis?’ Vroeg Nick. Jessica knikte blij en ze liepen naar de uitgang. Waar ze weer ontvangen werden door tientallen supporters en reporters.

Jessica pov
Jessica werd een beetje duizelig van alle flitsen en al het geschreeuw. Haar hoofd begon te draaiden en ze zag Nick’s verbaasde gezicht vager worden. Ze viel naar beneden, tegen de grond.

Nick pov
Nick bukte snel en keek naar Jessica. ‘Jessica! Jessica!’ Riep Nick paniekerig. Nick tilde haar op en voor het eerst gingen alle fans en reporters voor hem aan de kant. Hij legde haar neer op de achterbank en ging er snel naast zitten. ‘Rijden!’ Riep hij tegen de chauffeur. De chauffeur reed met een noodgang weg. ‘Jessica! Wordt wakker!’ Zei Nick. Langzaam gingen Jessica haar ogen open. Ze zag het beeld van Nick scherper worden. ‘Alles goed?’ Vroeg Nick snel. ‘Ja, hoor.’ Zei Jessica die weer rechtop ging zitten. ‘Gewoon even duizelig.’ Zei ze. Ze zag aan Nick dat hij meer wou weten. ‘Zou ze het hem vertellen? Nee, het kan niet! Hij zou er kapot aan gaan!’ Dacht ze bij haarzelf. De taxi stopte voor het huis en ze stapten uit. Nick zorgde er extra goed voor dat ze niet weer zou vallen. Toen ze eenmaal in bed lag viel ze in een droomloze slaap.


Reacties:


lisasnowy
lisasnowy zei op 4 mei 2010 - 18:54:
snel verder!
ik wil weten wat ze wil vertellen


Nynke
Nynke zei op 4 mei 2010 - 13:04:
=D OMG! Wat vertellen?!