Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » When a muggle meets a Weasley. » Hoofdstuk 49: Lying in your arms

When a muggle meets a Weasley.

5 mei 2010 - 18:02

383

1

264



Hoofdstuk 49: Lying in your arms

‘VERA!’ Geschrokken keek ik omhoog, wat moest Gauthier nou weer?
Nogmaals mijn naam. Een arm kwam over mijn schouders heen.
Automatisch sloeg ik die weg. Het was zo donker, dat ik niet zag wie naast me zat.
‘Ik ben het.’ Sprak een vertrouwde stem me toe.
Voorzichtig legde ik mijn hand op de wang van de persoon.
Ja, dit was Fred. Mijn Fred.
‘Hoi.’ Fluisterde ik. ‘Waar was je? Ik was dood ongerust! Waar is Gina? Heeft dat kind geen manieren, om je zo hier te laten liggen.’ Een steek kwam in mijn maag.
Het deed pijn om tegen hem te liegen.
‘Ik, ik was de weg kwijt.’ Stamelde ik. ‘Och gut, kind toch.’
En hij omhelsde me. Zijn grip was stevig en vertrouwd.
‘Heb je gehuild?’ Vroeg hij geschrokken. ‘Nee.’ Weer een leugen.
Hij haalde hoorbaar zijn schouders op en zuchtte.
Voorzichtig hees Fred me overeind en gaf me een klein kusje op de mond.
Mijn voorhoofd leunde tegen de zijne aan. ‘Ik houd van je. Wist je dat, Vera IJsland, ontzettend veel.’ De tranen van daarnet, stroomde weer over mijn wangen.
‘Ik ook van jou.’ Fluisterde ik met een schorre stem.
Hij kuste mijn voorhoofd en pakte mijn hand vast. Samen liepen we terug naar de winkel.
‘Vera! Waar was je?’ George kwam op ons afgerend. Hij had zijn ochtendjas aan.
Ik kon niet de juiste woorden vinden, bang dat ik weer zou gaan huilen.
‘Ze was verdwaald.’ Zei Fred voor mij. Hij gaf me een kneepje in mijn hand, alsof het goed was zo. Dat was het helemaal niet. Straks ben ik een moordenaar, en wil Fred me nooit meer zien. Weer prikkelde die stomme tranen achter mijn ogen.
Mijn hoofd voelde zwaar aan en ik kon niet helder zien. ‘Ik wil naar bed.’ Zei ik.
‘Ik laat je niet alleen nu.’ Zei Fred vast besloten.
Hij trok me mee naar zijn kamer en liet mijn hand los. ‘Hier, neem maar dit T-shirt.’
Fred gaf me een bruin T-shirt, wat veel te groot was voor me.
Beschaamd keek ik hem aan. ‘Oh, sorry.’ En hij draaide zich om.
Langzaam begon ik me om te kleden. Fred ook.
Hij sliep enkel in zijn boxershort, waardoor ik van zijn six-pack kon genieten.
‘Slaaplekker schoonheid.’ En hij gaf me een innige zoen.
‘Jij ook.’ Hij grinnikte en ik kroop tegen hem aan.
Al snel was ik samen met Fred in dromenland aangekomen.


Reacties:


Rebella
Rebella zei op 25 sep 2011 - 22:19:
slaap wel