Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » She is the Sunlight » The End

She is the Sunlight

6 mei 2010 - 9:16

322

4

244



The End

Nick pov
‘Wie zei dat ze weg is?’ Zei Kevin lachend. Nick keek op. Zijn familie ging aan de kant en achter hun stond… ‘Jessica!’ schreeuwde Nick die opsprong en naar haar toe rende. Nick omhelsde haar, hij wou nooit weer loslaten. ‘Ik dacht dat ik je kwijt was!’ Zei Nick huilend van blijdschap. ‘Als je nou gewoon je telefoon had opgenomen dan wist je dat! Brown had de papieren verwisseld dus jij hebt er niets van gemerkt. Het werd alleen maar beter en beter, toen zag hij dat het de verkeerde uitslag was, omdat onze slimme Kevin hier hem omver loopt!’ Zei Joe die een Kevin een tik tegen zijn hoofd gaf. Kevin moest even grijzen en kreeg een rood hoofd. Nick liet Jessica los en keek haar aan. Nick wisselde snel een blik met Joe. ‘Oké, mensen! Wij moeten… Uhm… Ergens anders heen.’ Zei Joe. Het groepje liep langzaam weg en Frankie trok Nick even apart. ‘Veel Succes.’ Zei Frankie zachtjes. Nick knikte, ‘Dank je, Frankie’ Zei hij blij. ‘Ach ja, ze is ook veel te oud voor mij.’ Zei Frankie lachend. ‘Ja, dat wel.’ Zei Nick. ‘Maar, ze is zo lief… en zo mooi…’ Zei Frankie kwijlend. Joe trok Frankie aan zijn oor mee. ‘Nee Frankie! Je zou ophouden!’ Zei Joe streng. Nick keek naar Jessica die naar het meer keek. Ze keken elkaar even aan en liepen langzaam naar elkaar toe. Er stormde een drietal op hun af. De meisjes gilden hard en wouden op de foto. Nick ging snel met ze op de foto. Lachend liepen ze weer naar elkaar toe, toen de fans naar Joe en Kevin waren gerend. Nick keek de meisjes na. ‘Zo, echt een meisje om verliefd op te worden..’ Zei Jessica die de meisjes bekeek. ‘Nee, dat meisje staat hier recht voor me.’ Zei Nick. Ze keken elkaar aan en Nick pakte haar stevig vast. Nick kwam dichterbij en kuste haar.

..The End..

Reacties??<3


Reacties:


myheartbeat
myheartbeat zei op 24 sep 2010 - 8:36:
ohmygod.
ik zat hier al helemaal te janken omdat het zo zielig was en omdat ik ook dacht dat ze was overleden!
je schrijft echt zo goed!


lisasnowy
lisasnowy zei op 6 mei 2010 - 16:24:
aah.. wat jammer dat hij is afgelopen.
maak je een vervolg?


Cullengirl
Cullengirl zei op 6 mei 2010 - 11:36:
I love the end!!
als ze was overleden had je me echt aan het huilen gekregen!

nieuw JB verhaal??


Nynke
Nynke zei op 6 mei 2010 - 9:42:
Whoeheeee