Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » There's nothing like Love {Voor onbepaalde tijd gepauzeerd} » 39. Wow

There's nothing like Love {Voor onbepaalde tijd gepauzeerd}

5 juni 2010 - 0:05

285

5

379



39. Wow

grr.. het spijt me dat het weer een kort stukje is, maar ik ben even inspiratieloos..

Hermelien's P.O.V.
Ik keek tevreden naar het resultaat. Lena's haar, wat normaal gekruld was, hing stijl over haar rug. Ik had het, normaal gesproken, lichtbruine haar iets donkerder gemaakt. Ik zag Lena's verbaasde blik in de spiegel.
"Wat vind je er van?" Ze draaide zich langzaam om en keek me met grote ogen aan.
"Hoe- Wat- Wauw!" Meer kreeg ze er niet uit en ik grinnikte, waarna ik snel mijn eigen haar deed en mijn uniform recht trok. Mijn blik schoot naar Lena's uniform en ik mompelde snel een spreuk, waardoor het er weer perfect uit zag.
"Het is zo geweldig om gewoon magie te kunnen gebruiken."
"Je moet me die spreuken leren!" Ik schrok even van haar uitroep en grinnikte.
"Leer eerst de spreuken die je nodig hebt voor school maar." Ze keek me even chagrijnig aan en ik realiseerde me dat ze echt geen ochtendmens was.

Lena's P.O.V.
Ik hoorde Hermelien zachtjes in zichzelf praten en deed rustig mijn make-up.
"Dus.. Is er echt niets gebeurd?" Vroeg ze ineens zacht. Ik draaide me verbijsterd om.
"Ben je gek? Natuurlijk niet! Ik ken hem pas een paar dagen!" Ze werd rood.
"Dat weet ik wel, maar.. Ik weet het niet. Jullie lijken perfect voor elkaar." Onwillekeurig moest ik toch glimlachen.
"Vind je?" Ze knikte en ik grinnikte, waarna we samen de trap afliepen, de leerlingenkamer in. Op het moment dat we de leerlingenkamer binnenstapten draaide mijn favoriete roodharige jongen zich om.
"Het spijt me echt Lena. Het was niet-" Ik liep naar hem toe en drukte een kus op zijn wang.
"Maak je maar niet druk." We verlieten samen met Hermelien de leerlingenkamer, waarbij we er voor zorgden dat Fred als eerste ging voor het geval dat, en gingen op weg naar de grote zaal.


Reacties:


Teysz
Teysz zei op 8 mei 2010 - 17:16:
LOL


Nynke
Nynke zei op 7 mei 2010 - 22:03:
Leuk


Ezzlot
Ezzlot zei op 7 mei 2010 - 19:04:
Fred is ook mijn favoriete roodharige jongen


V0nneke
V0nneke zei op 7 mei 2010 - 18:18:
Voor het geval wat ?
Meermeermeer!


realMe
realMe zei op 7 mei 2010 - 10:32:
leuk, snel verder!!!!