Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Unfare » it's allright

Unfare

7 mei 2010 - 17:02

207

4

189



it's allright

pov: Joe
het meisje zat in schok te kijken naar wat er allemaal gebeurt was. ik liep snel naar haar bed en drukte op de rode knop naast haar. ongelofelijk hoe slecht beveiligt het hier is er kwam een zuster aan rennen. die nogal schrok omdat er een jongen met brandwonden op de grond lag te schreeuwen. ik liep snel naar het meisje toe en vroeg of alles in orde was. ze keek nog steeds voor zich uit en daarna gaf ze me een knuffel voor zo ver het kon als je in een bed lag. ik was eerst nog een beetje verward van haar actie maar knuffelde haar toen terug er rolde een traan over haar wang.

pov: Ria
ik was voor de tweede keer in minder dan 12 uur bijna vermoord door m'n ex. en nu zat ik met een jongen te knuffelen die mij gered had en die ik niet eens kende er rolden steeds meer tranen over mijn wangen alsof ze langzaam als kraantjes werden opengezet. Dylan was ondertussen afgevoerd en ik stond nog steeds te knuffelen met een onbekende.

pov: Kevin
ik zat hier nu al een uur de rest van m'n familie was weg en Joe was nog steeds spoorloos net zoals mijn koffie.


Reacties:


V0nneke
V0nneke zei op 7 juni 2010 - 12:53:
Haha, die laatste P.O.V. was gewoon echt nódig, of niet?
Ik bedoel, zonder die informatie had ik het verhaal niet begrepen (voel mijn sarcasme).
Leuk


Nynke
Nynke zei op 7 mei 2010 - 22:01:
Whiehiehie Leuk


saphira
saphira zei op 7 mei 2010 - 20:36:
Haha! Humor
Helemaal super!


Cullengirl
Cullengirl zei op 7 mei 2010 - 17:22:
haha! die koffie blijft ook spoorloos! dat is echt gewoon geweldig!

Snel weer verder!