Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 11.What's his problem?

Trip to hell!

7 mei 2010 - 21:07

698

1

261



11.What's his problem?

Jullie liepen verder naar de volgende winkel,maar daar vonden jullie niks. Jullie liepen terug door de winkelstraat nog een paar winkels in en uit. Plots trok de jongen met het blonde haar je een winkel in. Je zag dat het een lingerie winkel was. De jongen sloeg een arm rond je heen zodat je niet kon gaan lopen. De jongen zocht wat tussen de rekken en kwam even later terug met 7 paar setjes in zijn hand en dan nog enkele bikini's. Hij duwde het pashokje in. Je keek naar de setjes en je bekeek de maten. Oh my God hoe wisten ze in hemelsnaam welke cupmaat je had?! Je wou het niet weten. Je keek terug naar de bh's, ze zagen er allemaal ongelooflijk hoerig uit. Het was toch de bedoeling om ze gewoon te dragen als ondergoed dus waarom dan zoiets? Je nam een setje en deed het aan, daarna keek je in de spiegel. Je voelde je net een hoertje. Je deed het meteen terug uit en je deed je gewone kleren terug aan. Je nam alle setjes op en je liep er mee terug naar de jongen. Hij keek je verbaasd aan toen je met alles terug naar buiten kwam. Waarschijnlijk dacht hij dat je de setjes voor hem ging showen, maar dan had hij toch verkeerd gedacht. Je liep naar hem toe en zei 'I'm sorry, but these aren't good.' De jongen kwam op je af en vroeg 'What's wrong with it?' Je zei simpelweg 'They aren't good.' De jongen antwoordde luchtig 'Okay, let me see what's the problem.' Hij duwde je het kotje terug in terwijl jij protesteerde. De jongen keek je afwachtend aan, maar toen hij merkte dat je niets ging doen zei hij geïrriteerd 'Come on, I don't have much time.' Je antwoordde zacht 'But I'm not gonna try it,cause it isn't good so...' De jongen onderbrak je 'You don't like it? Je knikte en de jongen antwoordde 'They are sexy, don't you like that?' Je knikte en antwoordde 'Yes, of course but...' De jongen was het duidelijk beu en hij sloot de deur met een klap achter zich. De jongen duwde je tegen de muur en zei dreigend 'You try it and show it at me understand?!' Je verschoot even van zijn reactie maar zei dan zacht 'I just told you that they...' De jongen greep je bij je haar vast en trok er hard aan. Je gilde het uit van de pijn maar je gil werd meteen gedempt door de jongen die zijn hand op je mond legde. Je probeerde in paniek de jongen van je af te duwen maar in plaats dat hij van je weg zou gaan kreeg je een vuistslag in je buik. Je ogen werden waterig en je kreunde even pijnlijk. De jongen liet je los en verliet boos het pashokje. Huilend liet je je tegen de muur naar beneden glijden. Je trok je benen op en je sloeg je armen over je benen terwijl je je gezicht in je armen verstopte. Waarom deed hij dit? Wat had je verkeerd gedaan? Een luide snik kon je niet onderdrukken. Waar was je in hemelsnaam in terecht gekomen? Je wou hier niet zijn. Je wou naar huis, rustig thuis in de zetel zitten en genieten. Je hoorde de deur opengaan maar je bleef zo zitten. Je voelde hoe iemand naast je neerhurkte en een arm over je neersloeg. De persoon drukte je tegen zich aan en fluisterde sussende woordjes. Je herkende de zachte stem van Bill, je keek voorzichtig op. Bill keek je lief aan en zei lief 'What's happend?' Je keek weg, je wou het niet vertellen. Misschien werd hij wel ongelooflijk boos op je. Bill streelde zachtjes over je wang en zei lief 'Was it Tom?' Je keek hem niet-begrijpend aan, Bill glimlachte flauwtjes en zei dan 'The boy with the blond hair and the dreads?' Je knikte bijna onzichtbaar, Bill wreef lief je tranen weg en zei 'Come, we're going to another store good?' Je knikte, Bill hielp je recht staan en samen verlieten jullie het pashokje.
Misschien was hij dan toch nog niet zo slecht als je deze morgen dacht.

Leave a message please.


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 9 mei 2010 - 20:36:
OEHH OEHH OEHH!!
snel snel snel snel snel verder verder verder verder ! ! ! ! ? ? ? ?

xxx