Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pirates Of The Caribbean » Just the Way of Life » 31

Just the Way of Life

18 mei 2010 - 17:13

173

0

227



31

'Mar..' ik fronste mijn wenkbrauwen. 'Ik zei die naam helemaal niet! En ikbeodel, ze heeft toch helemaal niets over ons te zeggen?' ik klonk nogal verontwaardigd. Ik keek hulpzoekend naar Robin.

Ik liet me zakken op een stoel in mijn hut. Bink rende de hut door en pakte soms en stukje gesneden appel van de tafel.

'Aangezien we nu op haar schip gevangen zitten wel dus.' Ik gooide de deur open. 'Cinna... je moet in het kraaiennest, er is een schip gesignaleerd. Will, kom jij Cody helpen?' Ik klom met Cinna naar het kraaiennest en gaf hem een verrekijker. 'En?' 'Door die mist zie ik niks. O daar! Eh... dat schip komt uit het water zetten.' Op dat moment werd de lucht donker en stak een stevige wind op. De golven werden heviger. 'SNel naar beneden. CODY! MAAK DE KANONNEN KLAAR, IEDEREEN KLAARMAKEN VOOR GEVECHT!' schalde mijn stem over het dek. Ik liep met stevige passen naar de reling en klemde mijn handen eraan vast. Ik keek naar het schip dat steeds dichterbij kwam.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.